Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek min blog!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg skam allerede gjort! Jeg har både Google+, Facebook og Twitter til min lille blog. Og jeg prøver så vidt muligt at efterlade min blog som "visitkort", hvorend jeg befinder mig på nettet. Så det er vel alt sammen med til at hjælpe, uden jeg ved det. 

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:37

Det kunne være rigtig fedt, hvis det kom med. Men som du selv skriver, så vil det tag noget længere tid og få ind i den blog, men det er vel os et eller andet sted den kvalitet pigerne mangler, for der er noget blade, og andre ting der fortæller om det andet. 

- Men deres bøger koster så os kassen, tror du kan til fordrag + og bogen med hjem til lidt over 10.000 kr. :) 

Men held og lykke med dig side.

Mvh Martin  

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:05

fin blog :-)

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 15:52

Tak Pernille! (:

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:59

Rigtig fin blog!

Et lille forslag:

Hvis mine produkter er trendy nok, så har jeg et affiliate program hos http://www.partner-ads.com/dk/ til min side http://forbrugskunst.dk/ - hvor du kan tjene 10 procent på alt du sælger. Der findes også en del andre shops som udbyder det samme - kunne være en god måde at tjene lidt på sin blog :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 16:04

Tak!

Send mig endelig en mail (louisekk@me.com) med mere info om, hvordan det foregår, Jesper.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:22

Skriver det lige her, så kan andre få glæde af det også :-)

Det er ganske simpelt, og så alligevel ikke.  Men skal prøve at lave en hurtig forklaring.

I min webshop, der kører jeg et affiliate program via http://www.partner-ads.com/dk/ -  Det er et troværdigt dansk firma, hvor man får udbetalt sine penge hver gang. Hvis du vil tjene penge på din blog, så skal du oprette en partner profil her:

http://www.partner-ads.com/dk/addpartner.php 

når du er godkendt som partner, så skal du logge ind og finde mit website under "program valg", her kan du finde et tekst link til min side. Tekst linket kan du bruge hvis du beskriver et produkt fra min shop, altså du kan skrive om produktet og låne billeder fra min shop, og så linke med det specielle tekst link. Når folk så besøger min shop via din blog, via det specielle link, så registrerer partner-ads at den besøgende at kommet via din profil.

Skulle den besøgende så f.eks. vælge at købe en fin pineapple lampe til 3495 kroner, så vil du automatisk få indsat 10 procent af beløbet på din partner-ads konto. De vil så blive udbetalt 45 dage senere vist. Der findes rigtig mange butikker som bruger den service, så du kan helt sikkert finde produkter som passer til din blog.

Der findes også andre affiliate selskaber end partner-ads, f.eks. euroads.dk, adservice, tradedoubler.dk, osv. Google "Affiliate marketing", eller søg her på Amino, så skal du nok blive klogere :-)

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 16:29

Bare i orden.

Nårh, det er jeg da forresten blev tilbudt før! Det er egentlig rigtig smart. Men nu har jeg i mellemtiden været inde og kigge på din hjemmeside - som indeholder en masse fine produkter, men det ligger desværre lidt for langt fra, hvad jeg ellers blogger op, så jeg ville ikke rigtig få noget ud af det, andet end forvirring iblandt mine faste læsere.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:31

Trend&Tendenser:

Bare i orden.

Nårh, det er jeg da forresten blev tilbudt før! Det er egentlig rigtig smart. Men nu har jeg i mellemtiden været inde og kigge på din hjemmeside - som indeholder en masse fine produkter, men det ligger desværre lidt for langt fra, hvad jeg ellers blogger op, så jeg ville ikke rigtig få noget ud af det, andet end forvirring iblandt mine faste læsere.

Fair nok :-) Men jeg er sikker på du kan finde andre fine shops som passer bedre til dine besøgende. Altså skal man ikke overklistre sin blog med kommercielle indlæg, men hvis der findes en shop med affiliate, som sælger det produkt man skriver om, så er det da dumt ikke andet end at forsøge at tjene lidt på det :-) 

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Fra  EuroAds Skrevet kl. 09:29

Hej Trend!

Nu har jeg kastet et blik på dit blog og det du skriver herinde på tråden - Og jeg vil delvis give folk ret i at, man skal have sit eget domæne og at man ikke skal "over reklamere" på ens blog.

Når det er sagt mener jeg dog at det med at "sælge" produkter på en blog fungere ikke helt som man gerne vil ønske det gøre. Med mindre men direkte sælger det man blogger om. Dertil er det måske svært at finde en Affiliate program som passer til.

Hos EuroAds har vi en helt del bloggere som benytter sig af vores kampagner og det vi kalder for Survey (konkurrencer).
Det fungere ganske godt og kan man finde den rette survey for ens brugere, kan det blive ganske gunstigt for alle parter.

Du kan oprette dig her og tage et kig på hvad vi tilbyder:

http://euroads.dk/default.asp?id=55458

Vi er selvfølgelig behjælpelig med tips, råd og vejledning for nybagte Affiliate-entusiaster.

Pøj pøj!

De bedste hilsner

Shayan Shojaei

Publisher Manager
EuroAds

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)