Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i der er grundlag?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Går med tanken om en første udfordre til bilvasken.dk, tror i der er grundlag for dette?

Altså en side hvor der sælges biler af forhandlere og private.

Eller er det helt umuligt, jeg har mange ideer skrevet ned som jeg mener siden kunne indeholde.

Kom gerne med jeres mening. :)

// Daniel Poulsen

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 21:54

// Daniel Poulsen

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 22:02

Tror markedet er mættet i Danmark når vi har DBA og Bilbasen som de største aktører. Det svært at vurdere, men der næsten tale om duopol på brugtbils-sider-markedet (hvad man skal kalde det). 

Ved godt at dba er privat til privat, hvor bilbasen er b2c, men sagen er at DBA stadigvæk har annoncer fra forhandlere som så linker til bilbasen. Sådan har jeg forstået det. (ret mig hvis jeg tager fejl)

Og ja, ved godt både bilbasen og DBA er ejet at Ebay. Hvilket igen er mit argument mod at gå i konkurrence mod bilbasen.

Men med mindre du kan differentiere dig og har noget unik at tilbyde, så go for it. Men jeg vil ikke turde.

Mvh, mig. :)

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 22:10

Okay, jamen de har i hvert fald et meget tæt samarbejde de to sider.

Det er nogle store gutter man skal op i mod.

Altså i DK har vi pt følgende herhjemme:
- DBA
- Bilbasen
- Bilzonen

Plusat alle forhandlere har et program der arbejder sammen med bilbasen. Så der skal gåes "All In" hvis det er.

// Daniel Poulsen

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 22:36

Synes det lyder som et umuligt projekt hvis jeg skal være ærlig. Men igen, kan du lave noget unikt er der vel altid muligheder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:37

hvor der er vilje og stædighed er der altid en mulighed det lykkes og det jo markedet der er kroner i når det lykkes og slå helt igennem Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 20:02

som selvstændig bilforhandler vil jeg sige nej til en alm. side som dem der er i forvejen.

men ja til en special side som evt. kun engro biler eller kun defekte biler mv. ? Altså en side du kunne sælge til os forhandlere, hvis jeg nu lige har en bil jeg skal have skudt af fordi dn ikke passer ind i biksen, kan jeg sælge den billigt i dba. men bliver kimet ned af meget mørke folk der ikke vil give det jeg forlanger osv. altså evt. en  side kun til forhandlere ??

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 20:10

Okay, det var en god ide, er selv i branchen, så kender meget til den.

Hvis man nu lavede sådan en funktion at når man satte bilen til salg, så kunne man sætte "flueben" ved en hvor kun andre bilforhandlere kunne se den. Dvs. alle almindelige folk ikke kunne.

Tror du det ville være godt?

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:24

Jeg ved at bilforhandlere (ethvertifald nogle) har en eller anden lukket database vist. 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 20:32

De har ikke nogen "lukket" som sådan, bilbasen.dk vist nok et program, som er koblet sammen med deres side,  men det kan man jo også selv lave.

// Daniel Poulsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)