Hvis man lavede en hjemmeside, hvor man tilbød at opsætte WordPress og installere et tema på folks domæne - må man så godt reklamere for de forskellige tema (som man kan installere gratis i Wordpress backend)? Fx skrive "Du kan vælge bl.a. disse desing", også have billeder af de forskellige design. Eller skal man lave en aftale med de forskellige ejere af temaerne?
Håber i forstår mit spørgsmål - ellers så skriv endelig :)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
De fleste at de designs som der koster penge (Wootheme, Eleganttheme, m.f), har Affiliates, så du kunne eventuelt linke til deres designs.
Men jeg tror sagtens at du må smide billederne ind af deres designs - de får jo gratis reklamering ud af det, og jeg kan ikke se noget negativt i det. - Men hvis du vil være helt sikker, så brug links ;-).
Det kommer jo i høj grad an på forfatternes betingelser for brug af deres temaer. Der er dog mange af de store udbydere af temaer som tilbyder developer-adgang til deres temaer - så hvis du har købt adgang til dette, så bør det være i vinkel..
Mange tak for jeres svar. Ja, jeg kan heller ikke se noget problem i det - da det jo minder lidt om at linke til en anden hjemmeside. Vil bare ikke risikere at få dem på nakken, hvis det nu ikke var okay.
Men vil lige tjekke op på developer-adgangen til de forskellige temaer. Så endnu engang, tak for jeres svar :)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.