Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg kunne godt tænke mig noget konstruktiv feedback til min hjemmeside..

www.reimann-management.dk

Derudover hvis I har en god idé til hvordan man bedst kan reklamere vil jeg gerne høre dette :)

Mvh.

JM

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 15:41

Hej Jonas

Prøv med nogle bedre sidetitler og ikke mindst få skrevet meget mere tekst derinde som beskriver i højere grad de ydelser du tilbyder.

Prøv også med et favicon. Sæt evt. telefonnummeret øverst oppe, så folk hurtigt får øje på det.

Den bedste må at reklamere på er ved hjælp af søgemaskineoptimering, som du kan læse meget mere om herinde. Ellers kan du kigge lidt på adwords, så du relativt hurtigt kan skaffe noget trafik ind til siden og dermed potentielle kunder.

Det er en start.

Held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:49

Fin hjemmeside :) Jeg kiggede lige hurtigt på den og det faldt mig i øjnene at din kontakt formular hvor man indtaster telefonnummer osv. har hvid baggrund i modsætning til resten af sitet. Det giver for mig et uprofessionelt indtryk.

Hvis det ikke kan lade sig gøre at skifte baggrundsfarven ved formularen ville jeg sætte formularen i en boks med tydelig kant.

Hvis du bruger Google analytics eller lignende skal du have en side der fortæller om brug af cookies... 

Lille detalje: Lav et favicon

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:54

Forsiden er ikke særlig køn når man lander på siden, jeg synes slideshowet med billedet godt kan laves mindre.

Der skal skrives lidt mere på hjemmeside, den ser lidt tom ud og hvid.
Jeg synes du skal oprette en ny page hvor du skriver alt om din side med mindst 400 ord pr artikel  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:53

social medier 

social medier husk især google plus på siden 

overskrifter

husk altid overskrift hver side h1 og under overskrifter i under emmer der h2 og h3

eksempler økonomiske rådgivning

lige masser eksempler op på siden hvem i kan hjælpe med økonomiske rådgivning og lav en historie over en god budget plan på siden hvad  de sparet ved at bruge dig som rådgiver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)