Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tekster tilbydes

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne ligge en bestilling... sender dig en pb.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:15

er betaling første når man er tilfreds eller før varen leveres det skal jo leve op til visse krav til at den artikler man laver videre formidler en viden om dette emme 

jeg kunne måske være interesseret i nogle stripper artikler men jeg kan ikke se du har skrevet om det emme før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:59

Mikael christiansen:

er betaling første når man er tilfreds eller før varen leveres det skal jo leve op til visse krav til at den artikler man laver videre formidler en viden om dette emme 

jeg kunne måske være interesseret i nogle stripper artikler men jeg kan ikke se du har skrevet om det emme før

Hej Mikael,

jeg tager betaling før jeg går igang med at skrive og finder det meget naturligt i den rækkefølge.

Da jeg tilbyder en testartikel for 75kr er det ikke alverden man har lagt ud hvis man alligevel ikke er tilfreds.

ps vil godt prøve at skrive en artikel om strip

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:08

Thomas Clausen:

Mikael christiansen:

Hej Mikael,

jeg tager betaling før jeg går igang med at skrive og finder det meget naturligt i den rækkefølge.

Da jeg tilbyder en testartikel for 75kr er det ikke alverden man har lagt ud hvis man alligevel ikke er tilfreds.

ps vil godt prøve at skrive en artikel om strip

vh Thomas

det er ikke kun kroner man taber vis man ikke er tilfreds men vis man bruger tid på at forklare noget vil jeg også sikker mig en kvalitet tid er jo penge og det meste afgørende er tiden den er meste dyrebar her i livet 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:28

Hejsa.

Et flot tilbud på en testartikel til 75 DKK. Der er ikke meget tid til kvalitetssikring, og derfor ordet test. Mikael, nu skal vi passe på, at vi ikke går i for små sko :-)

Hvis manden skal lave rettelser flere gange efter flere tilbagemeldinger fra dig, så er der vist nogen, der mister modet....

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:32

Tak for ordrerne allesammen, vil gå igang med det samme :)

Allesammen har betalt forud før jeg går igang og jeg takker for tilliden som jeg ikke vil svigte som en professionel virksomhed ikke ville gøre det.

vh Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:41

Hej Thomas.

Tror du at du kan sætte en tekst sammen til min e-shop www.northregion.dk Så vil jeg da gerne bestill en også.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:49

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hejsa.

Et flot tilbud på en testartikel til 75 DKK. Der er ikke meget tid til kvalitetssikring, og derfor ordet test. Mikael, nu skal vi passe på, at vi ikke går i for små sko :-)

Hvis manden skal lave rettelser flere gange efter flere tilbagemeldinger fra dig, så er der vist nogen, der mister modet....

tid er penge vis jeg sender  en opgave ud, når jeg bruger timevis på ligge et opgave ud forventer jeg også en god opgave laves , ellers kunne jeg ligeså selv have lavet det sidste arbejde det er sådan set lige meget om 75 kroner eller 500 kroner bare det laves er godkendt og min tid koster også kroner og jeg sender ikke en opgave flere gange , der må læse på mit oplæg før man starter på en opgave da tid er penge

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:38

Har plads til flere artikler :) kom frisk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 13:50

Mikael christiansen:

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hejsa.

tid er penge vis jeg sender  en opgave ud, når jeg bruger timevis på ligge et opgave ud forventer jeg også en god opgave laves , ellers kunne jeg ligeså selv have lavet det sidste arbejde det er sådan set lige meget om 75 kroner eller 500 kroner bare det laves er godkendt og min tid koster også kroner og jeg sender ikke en opgave flere gange , der må læse på mit oplæg før man starter på en opgave da tid er penge

Michael

Jeg bruger selv billige skribenter til mine blogs, der er det gyngerne og karrusellen mht. kvalitet.

Så nogle er lige i skabet, og nogle retter jeg selv op på.

Det var den billige...

Den dyrere skribent bruger jeg på min webshop, da der helst ikke skal være kommafejl mm.

Til 75 Kr. kan man ikke engang få læst sin egen artikel igennem for fejl..

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)