Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fjerner man Wordpress linket fra footeren?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

2 WordPress spørgsmål:

Hvordan fjerner man linket til WordPress i bunden af siden?

Hvordan ændrer man "forside" i topbjælken til en anden ankertekst?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj,

1) Fjern det i footer.php (åbn med notepad el anden teksteditor)

2) Det kommer an på hvordan det theme er sat op, og kan nogle gange være ret besværligt. Tjek om den er sat op under appearance / menuer, hvis det er det, så kan du ændre det der. Hvis du kører med standard themet er der en vejledning her. Ellers er det på google og søge efter themets navn + "change home button" :-)

Venlig Hilsen

Allan

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:45

1. Du fjerner linket ved at redigere footer.php - du kan bare fjerne alt det der er i <div></div>

2. Forsidebjælken (eller menuen om du vil) kan du ændre ved at lave en custom menu, der kan du ændre både tekst på knapperne og description.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:55

Laust:
1. Du fjerner linket ved at redigere footer.php - du kan bare fjerne alt det der er i <div></div>

Ja, så forsvandt det, sammen med en masse andet Big Smile Anyways, nu ved jeg at det er et sted mellem <div></div>

Hvis jeg nu selv vil skrive noget istedet, f.eks. © Forsikring & priser, hvordan gør jeg så det?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:58

Nicolaj Thomasen:
Hvis jeg nu selv vil skrive noget istedet, f.eks. © Forsikring & priser, hvordan gør jeg så det?

Du kan indsætte helt normal html kode i footeren, dog skal du være opmærksom på at dit theme måske har delt din footer i 3, men det finder ud ud af når du forsøger og det burde ikke være et problem med links.

Er du i tvivl om hvordan du laver dine links rigtigt, kan du lave dem i editoren i wp, skifte til "html" view og copy/paste koden herfra.

:: HDMI kabel ::

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 14:06

Jeg erstatter bare eller sletter teksten, der følger med  wordpress templatet:  

</div>
<!-- It is completely optional, but if you like the Theme I would appreciate it if you keep the credit link at the bottom. -->
<footer id="copy"><p><?php _e('Her erstatter jeg wordpress tekst', ''); ?> <a href="http://her erstatter jeg linket.dk" target="_blank"><?php _e('', ''); ?></a> <?php _e('Stavnsvej 62-148, 8381 Tilst', ''); ?> <a href="http://wplook.com/blogolifewpo" title="<?php _e('8381 Tilst', ''); ?>" target="_blank"></a></p></footer>
<?php wp_footer(); ?>
</body>
</html> Giver det mening? Du kan også vælge at slette den sætning, du ikke skal bruge - f.eks. kun have linket eller kun navnet, eller hvad der nu er behov for. Kristinn

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 14:07

Opsætningen på mit svar var knap så forvirrende, da jeg skrev detStick out tongue

men håber det giver mening

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)