Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres vurdering af Modekup.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er netop ved at gå i luften med www.modekup.dk og kunne derfor godt tænke os jeres vurdering af vores nye webshop. Vi er godt klar over at mange af produkt billederne skal tages om - det er vi i gang med på nuværende tidspunkt. Men ellers vil vi gerne høre jeres ris/ros til design, layout, brugervenlighed, funktionalitet osv.

På forhånd tak.

/Søren

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:06

Hej rigtig flot webshop! 

Har i overvejet at indrage de sociale medier? Tænker på facebook, synes godt om knap og +1

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 12:13

Hej modekup...

tilbage melding... fin, fin, fin!

Dog er der lige noget med det gule i log jeg ikke forstår. er det et flag eller hva?
evt. skift det evt ud til 2 gule bolde over M... så er det personer...

Så er der lige 1 side hvor der på item står "læg i kkurv" der bør stå eks. 'se mere'...

Det var lige mit ;)

De bedste hilsner
Christina fra Hvaderlos.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34

Det virker som en prof side ved første øjekast.

Under Hvem er vi? foreslår jeg, at du retter lidt på jeres sprogbrug. Det er lidt for jovialt og Karl-Smart, når I under kolonnen "Fra idé til virkelighed" skriver "...hurtigt begyndte de første bestillinger at droppe ind...".

Drop ordet droppe! I er en prof. virksomhed, så jeres sprogbrug skal afspejle jeres status!

Jeg vil foreslå jer at skrive "...hurtigt begyndte de første bestillinger at indløbe..." eller  "...hurtigt begyndte vi at modtage bestillinger..." eller noget tredie.

Ovre til venstre - stadig under Hvem er vi? - skriver I en udtalelse, der begynder ""Vores vision er ...". Et sted står der "havl pris" - der skal stå "halv pris".

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 13:14

Jeg er også med på projektet, så jeg kan lige svare for søren.

Du har valgt et af de produkter vi endnu ikke har fået lagt størrelser op på endnu. Så det svarer i princippet til at produktet ikke er på lager. mange af de andre produkter burde du kunne lægge i kurven.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:22

flot side tillykke med det Big Smile

købs knap

gå shoppen igennem flere steder mangler der købs knappen nederste på siden 

overskrifter

betingelsen siden sæt der en h1 overskrift og h2 eller h3 i under overskrift , dette gør i ved alle lange undersider laver h2 og h3 derved er de sider nemmere at overskue 

social medier

husk der google plus så folk kan likes jeres side og og overveje twitter også da google er begyndt også vurdere en side efter hvor mange likes.

kontakt siden 

sæt øverste der igen cvr nummer kontakt telefon nummer og der skriver i telefon tider også man kan kontakte jer og jeres adresse info , det skaber mere tryghed over siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:29

Mange tak for alt ris/ros. Det er meget brugbart for os og vi sætter derfor meget pris på det :-)

Vi vil løbende rette til ud fra de fleste af jeres forslag. 

Bliv endelig ved med at komme med feedback hvis i synes der er noget.

- I må også meget gerne "synes godt om" vores side, send gerne link til jeres face side, så gør jeg det samme! Vores er: http://www.facebook.com/modekup  -  Der ligger også "synes godt om" link på vores forside på modekup.dk

På forhånd tak!

/Søren

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:37

Hej Søren

Det er en meget flot shop I har fået lavet der :-)

Jeg er lidt uenig med en anden bruger om at knappen 'Læg i kurv' skal udskiftes med 'Se mere' e.l. Derimod synes jeg at I gøre plads til begge knapper. En større Læg i kurv og en mindre Se mere. På den måde kan den 'hurtige' kunde købe med det samme og andre kan se mere info med det samme.

Nede i bunden har I en mærkelig bindestreg over ordet Sitemap (når man kigger via Chrome). Det er en mindre ting, men ser lidt mærkeligt ud ;-)

Mvh. Ken

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)