Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg OVERVEJER at få en partner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle friske aminoer.

Vi er endnu inden vore site er oppe ved at blive kvalt i succes og arbejder vel 70-80 timer pr.uge pt - det er fedt, det er lønsomt, men ikke holdbart i den lange ende.

Desuden er det "ensomt" da jeg sidder alene på kontoret og mine team andre steder og kunder andre lande, derfor denne høflige forespørgsel. 

Vi laver hjemmesider, vi har eksport, vi har forskellige løsninger til erhverslivet som jeg ikke kan uddybe her inden vi går i luften med vore nye site, men til den rette vil alle kort naturligvis blive lagt på bordet.

Det jeg søger er en frisk person, køn og alder underordnet bare du har gå på mod og kan arbejde målrettet.

Vi sidder i Thailand udenfor Bangkok, LANGT væk fra turist områderne (1 time ca.) så hvis du drømmer om sidde på en bar og score damer er det den helt forkerte indstilling.

Du skal være moden af mind, velklædt (da vi er ude hos leverandører tit) alkohol er ikke en ting vi bruger mens vi arbejder, høflighed er en selvfølge.

Der er flere måder det kan sættes op på :

Du bliver partner eller du bliver ansat til fast løn med bonus.

Dit arbejdsområde vil primært være salg og service og der vil blive indlagt en tur til DK hvert år minimum. 

Jeg vil nok foretrække en partner da det giver den bedste motivation, hvis partner vil indskud på 75.000 måtte beregnes idet vi har et varelager på over 150.000 kr.

Det du kan forvente herude er et super lækkert liv til ingen penge, f.eks vil din husleje ligge på ca. 1.000 kr pr mdr for lækkert 2 etagers hus.

Her koster tingene det samme som i Danmark blot i Bath, dvs 5,5 gange så billigt.

Da det er en OVERVEJELSE men en der mere og mere trænger sig på, vil jeg med denne tråd se om der var nogen der havde et iværksætter gen og eventyr lyst.

Alle forhold er naturligvis i orden, så det behøver i ikke spørge om og jeg foretrække snakke privat eller på Skype.

Ha en rigtig god weekend herfra

Mvh

HH

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:33

Hej Henrik

Jeg vil høre om du har nogle  specikke krav til kvalifikationer til den evt. stilling eller om det er som du skriver ¨en frisk person, der har gå på mod og kan arbejde målrettet¨.

Mvh

STG

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38

følger lige med her...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02

Personen bør vide om hjemmesider, ikke hvordan de bliver programmet men selve funktionerne og kan rådgive vore kunder om hvilke funktioner de skal have, kender du til SEO er det et kæmpe plus.

Kan du lave lidt i f.eks Photoshop, excel er det også et plus.

Desuden skal du kunne sælge og snakke med folk, sælge ikke blot for den kortsigtede gevinst men så kunden hver gang får det optimale ud af sit køb.

Desuden skal du kunne håndtere Engelsk rimeligt perfekt samt gerne Tysk på bruger niveau.

Du bør også kunne holde flere bold i luften samt af og til vide vi arbejder over hvis en lovet sag skal leveres til given tid.

Det bør være en person der minimum kan se sig herude i Asien 5 år, kan kun sige man bliver bidt af det.

Modet og viljen er ting der ses som en naturlighed.

Jeg er åben for samtale via Skype for give lidt mere info da det er nemmere snakke sammen in person.

Mvh

HH

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:05

Kunne det være interessant med en partner i Kina?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14

Da vi også laver eksport er Kina jo ikke til at komme udenom, jeg er flere gange om året i Kina men ønsker ikke bo der - det skal jo også være hyggeligt.

Har du idé til et fælles indkøb hvor jeg hjalp med indkøb, opsøgende arbejde, kvalitets tjek, forsendelse osv er jeg altid åben for nye input.

Mvh

HH

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:10

Hej Henrik

Jeg synes det lyder meget interessant.

Vik du maile dine kontakt oplysninger?

Så kan jeg evt. sende et kort CV, for at se om du mener at det kunne give din virksomhed værdi.

På: stg_sten@hotmail.com

MVH

Sten T. G.

Fra Aarhus og Indonesien
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:02

Hej Henrik,

Jeg synes også det lyder rigtigt spændende. Vil ligeledes blive glad hvis du kan sende en mail med dine kontakt oplysninger til thomas_bjerregaard@hotmail.com

Med venlig hilsen,

Thomas Bjerregaard

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Er sendt - wow en stor tak til alle de som har svaret, virker til der sidder en masse friske folk der har både virkelyst samt udlængsel, en kæmpe buket af spændende mennesker - og bare rolig. når man først er her får man ikke hjemve.

Mvh

HH

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)