Hej alle friske aminoer. Vi er endnu inden vore site er oppe ved at blive kvalt i succes og arbejder vel 70-80 timer pr.uge pt - det er fedt, det er lønsomt, men ikke holdbart i den lange ende. Desuden er det "ensomt" da jeg sidder alene på kontoret og mine team andre steder og kunder andre lande, derfor denne høflige forespørgsel. Vi laver hjemmesider, vi har eksport, vi har forskellige løsninger til erhverslivet som jeg ikke kan uddybe her inden vi går i luften med vore nye site, men til den rette vil alle kort naturligvis blive lagt på bordet. Det jeg søger er en frisk person, køn og alder underordnet bare du har gå på mod og kan arbejde målrettet. Vi sidder i Thailand udenfor Bangkok, LANGT væk fra turist områderne (1 time ca.) så hvis du drømmer om sidde på en bar og score damer er det den helt forkerte indstilling. Du skal være moden af mind, velklædt (da vi er ude hos leverandører tit) alkohol er ikke en ting vi bruger mens vi arbejder, høflighed er en selvfølge. Der er flere måder det kan sættes op på : Du bliver partner eller du bliver ansat til fast løn med bonus. Dit arbejdsområde vil primært være salg og service og der vil blive indlagt en tur til DK hvert år minimum. Jeg vil nok foretrække en partner da det giver den bedste motivation, hvis partner vil indskud på 75.000 måtte beregnes idet vi har et varelager på over 150.000 kr. Det du kan forvente herude er et super lækkert liv til ingen penge, f.eks vil din husleje ligge på ca. 1.000 kr pr mdr for lækkert 2 etagers hus. Her koster tingene det samme som i Danmark blot i Bath, dvs 5,5 gange så billigt. Da det er en OVERVEJELSE men en der mere og mere trænger sig på, vil jeg med denne tråd se om der var nogen der havde et iværksætter gen og eventyr lyst. Alle forhold er naturligvis i orden, så det behøver i ikke spørge om og jeg foretrække snakke privat eller på Skype. Ha en rigtig god weekend herfra Mvh HH |
Hej Henrik
Jeg vil høre om du har nogle specikke krav til kvalifikationer til den evt. stilling eller om det er som du skriver ¨en frisk person, der har gå på mod og kan arbejde målrettet¨.
Mvh
STG