Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Export licens i Kina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fundet leverandører i Kina, som jeg ønsker at importere varer fra, men desværre har ingen af dem export licens.

Er der nogen der kender nogle eksempler på firmaer i Kina som kan hjælpe med denne del, og som er hurtige samt rimelige i pris?

På forhånd tak 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:49

De fleste leverandører i Kina har ikke eksport licens og derfor bruger man speditør firmaet som har den.

Din leverandør bør have en aftale med en som kan ordne papirer osv, ellers skal du kontakte f.eks et dansk speditør firma med speciale i dette emne.

For kunne hjælpe dig yderligere må du poste info om produkt og afsendelses sted da den ene regel i Shanghai ikke nødvendigvis gælder i Shenzhen. 

Mvh

HH

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 07:55

Der er tale om sko og afsendelsessted er Guangzhou.

Jeg har tilbud fra danske shipping firmaer, men de kan ikke hjælpe, og meldingen er at det kan blive dyrt at hyre et agent firma til dette og det kan tage tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:08

Naturligvis hvis et Dansk firma skal ind over bliver det dyrere, du må få din leverandør til at ordne speditionen hvis han da ellers vil sælge noget - han sidder trods alt i lokal området og burde kunne spørge en fætter.

Når vi handler sker det gennem en form for handels / speditions firma som servicere div. fabrikker.

Din leverandør vil måske prøve springe over hvor gæret er lavest, så må du finde en anden, mener der ligger lidt over 4-5 fabrikker der i området.

Mvh

HH

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:42

Hvor store mængder taler vi om? :)  Du må meget gerne skrive, vi har flere kontorer i Kina.

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 11:03

Der vil være tale om ca. 10 cbm i første omgang.

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torben,

Jeg er pt. Manager i et Kinesisk baseret firma som står for at formidle kontakt mellem Europæiske importørere og Kinesiske producenter således at mand får de bedste priser. Vi står selvfølgelig personligt for at tjekke producenter ud og tilsikre os deres kvalitetsstandarder.

Det lyder rigtig interessant at du har fundet nogle leverandører, vil rigtig gerne tage en snak med dig om dine planer og se om vi kan hjælpe dig til at finde nogle sikre producenter og gennem vores kinesiske forbindelser finde de bedste priser for dig.

Det står jo sådan til at er du kineser får du bedre priser end de hvide, og da vores medarbejdere er kinesisk-danskere kan vi skaffe dig det på bedst hvis og bespare dig for besværet

Kontakt mig på min mail, så kan vi tage en sludder:

philip.femo@gmail.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 09:42
Hej Torben, jeg kender mange firmaer i Kina, der kan løse Export licens problem.

Hvis du stadig bruger for hjælpe, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Mvh, Anne Z.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)