Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke på iphone...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg abonnerer på en række brugere, som tit kommenterer på indlæg jeg finder interessante.

Deres svar læser jeg altid fra mailen på iphonen idet jeg klikker på "læs indlægget her" linket (knappen i mailen virker ikke på iphone), men siden igår har jeg ikke kunne åbne siderne via mailen og derved safari.

Den kommer med en fejl: "kan ikke åbne side" - "Safari kan ikke åbne siden, fordi der er for mange omdirigeringer" - kan se linket forsøger at åbne en "m.amino.dk/" side, men det lykkes altså ikke.

Hvad skal der til før det virker?

Har også Amino Appen, men den virker ikke sammen med de mails man modtager - for den burger jeg når jeg selv surfer rundt.

På forhånd tak.

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 07:18

Følger lige med her for har nøjagtig samme problemer ...

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 07:50

Jeg sender fejlmeldingen videre med det samme.

Noget kunne tyde på, at omdirigering fra website til mobilsite ikke sker helt efter planen, når man kommer fra en notifikationsmail...

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:01

Super Jimmy, Det virker lidt som om at hvis der er for mange svar kan Safari ikke håndtere det og melder fejl. Men ved det ikke :-)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:13

Jimmy Carlsen:

Jeg sender fejlmeldingen videre med det samme.

Noget kunne tyde på, at omdirigering fra website til mobilsite ikke sker helt efter planen, når man kommer fra en notifikationsmail...

Perfekt..

Kunne være fedt, hvis den åbnede app'en i stedet for Safari - men ved ikke om det er muligt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)