Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på mit website/webshop (billede) Forside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er ved at lave en sample hvordan site skal se ud.
Siden skal benyttes til egen tøjmærke som er meget stilren i designet.
Her er vores første udkast hvordan vi forestiller os den skal se ud.
Det store billede skal være en pæn billede af designen med hendes egen tøj på. (FLOT BILLEDE)
De små ude i siden skal køre som en slide med forskellige fremhævede produkter.
Ikke ta jer af teksten og stave fejl samt dansk/englesk det er mere designet i må gi feadback på ;)
Tak

Hvad synes i ?
www.bincci.com

Mvh
Hari

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:44

er det blog eller webshop i ønsker lave

for det virker siden mest som en nyheds blog ,vare de er slet ikke i fokus og gør ud ad det bliver en webshop vis det er det siden skal blive 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 07:57

Enig med Mikael i at det ikke ligner en shop (Bortset fra at der under logoet står "WOMANS FASHION SHOP" og at der er en kurv. Men jeg kan ikke se hvordan jeg kommer hen til nogle produkter.

Nu hvor du kun vil have feedback på design går jeg udfra at du ikke er langt nok i processen til at jeg skal nævne CVR nummer, de sociale medier, favicon osv.

Jeg er ikke så vild med at siden er i helt sort hvis det virker ligesom lidt kedeligt :/ 

Du skal have dine produkter frem på forsiden og indkøbskurven skal være større :)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:24

syntes det ser ud som et showroom ikke en butik. husk lige du også skal sælge ikke kun vise frem

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:34

Jeg ville starte med at sige, at websiden virker lidt for "kedelig" i design, jeg mangler nogle farver, mere info om virksomheden på forsiden, CVR nr mm.

Derudover er jeg ikke vild med, at personen selv er på det primære billede, men det er en smags sag:-)

P.S Der er fejl i ordet "WELCOMME"!!!

Mvh Martina

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)