Hej alle i ![]() Første og eneste danske globale handelsportal. http://my.dubli.com/4146 Systemet er nemt og enkelt. Du kan selv ændre eller rette i det, eller få mig til at hjælpe dig (gratis). For 350 kr om måneden får du en professionel hjemmeside. Og en plads på markedet, hvor kunderne er. Der følger betalingsmodul med. Ja du læste rigtigt. Der er heller ingen omkostninger forbundet med betalingsmodulet, de 350 kroner er alt inkl. Du kan lægge alle de varer ind du ønsker, du betaler først et mindre gebyr når den enkelte vare er solgt. Du er derfor ikke forpligtiget til at betale gebyr for noget, som ikke bliver solgt. Den er udviklet af nogle af verdens bedste inden for hver deres område. Flere eksperter spår den til at være verdens største indenfor få år. med over 200 mio. kunder.DubLi portalen er åben for handel nu, dog ikke med mere end ca. 300.000 produkter endnu. Vi har på nuværende tidspunkt solgt over 3.500 shops, som er ved at blive lagt ind. Når det er gjort, vil offentligheden få kendskab til DubLi gennem radio- og tv reklamer verden over. Jeg er i den heldige situation, at have et godt solidt netværk bag mig. Vi træder alle til, da det er vigtigt, at din butik fungerer professionelt, da det er en seriøs portal, som skal fungere troværdig. Skriv og hør nærmere, så kan du jo selv bedømme, om det er noget for dig. Hilsen Søs |
Store mulighed for alle
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Der er lige et par ting i forhold til dit indlæg. For det første, burde det så ikke ligge under kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" og for det andet, så tror jeg efterhånden vi har set lignende indlæg angående dubli en mio. gange. Men ellers må du have god vind med projektet. Peder |
Sådan som Søs har formuleret indlægget, ja - så ville det passe godt ind i netop den kategori du nævner - men da indlæg og debatter der har relation til netværksmarkedsføring altid bliver flyttet til MLM/Network Marketing kategorien af Aminos moderators, så kan det tænkes Søs blot har tænkt fremadrettet... ;-) Det var lige en indskudt bemærkning... Peder fremfører en pointe: Der er fremkommet endog mange "tilbud" om Dubli på Amino - og denne er helt sikkert heller ikke det sidste ;-) Skal et tilbud om Dubli vægte fremover, bør man nok gå helt ned og se på hvad man tilbyde en shop med Dubli-systemet - og ikke så meget hvilke fordele eller "fantastiske" muligheder man har som netværker med selskabet. Der ligger nemlig nogle interessante muligheder og redskaber for de som i forvejen driver internet-butikker for synergi mellem den butik man har og den trafik Dubli skaber i fremtiden via deres portal. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)