Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vask din bil, mens du er på arbejde

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amigos

En lille tanke..

ved ikke om det allerede findes, men kune man forstille sig en service hvor man vasker folks biler mens de er på arbejde og prisen ikke overstiger en tur i vaskehallen ?

Folk tager på arbejde og når de skal hjem er bilen nyvasket og derved sparet tiden og omvejen forbi vaskehallen

Kunne det fungere i det virkelig liv eller kun i mit hoved ;)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:20

Ideen fungerer, og det ses flere steder her i Valley'en. Dog primært ved større virksomheder.

Eks. ved Google, der kommer et hold ud og vasker biler, og de sætter typisk et skilt op på vejene ind til P-pladsen et par dage før, så man kan tilmelde sig.

Det samme gælder iøvrigt frisører og lignende. De kommer også ud så de travle medarbejdere kan blive klippet i en pause på arbejdspladsen.

Mvh Carsten

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:39

Det lyder faktisk smart det med at samle det, så man kan have flere kunder samlet.

Hvordan forgår det så med betaling de steder ? Får vaskefolket nøglen så de ikke sprøjter op af de andre biler eller hvordan forgår det derovre ?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:40

Articoli.dk - tilføj link:
service hvor man vasker folks biler mens de er på arbejde og prisen ikke overstiger en tur i vaskehallen ?

Så du vil tage ud og vaske min bil på mit arbejde?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:54

Det var der tanken lå ja :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man giver dem nøglerne når man møder ind, og så tager de bare bilerne i den rækkefølge de kommer. Derefter parkerer de bilen igen. Så kan man komme og hente nøglerne når man har tid.

De afspærre et lille område på p-pladsen, og sætter ofte små telte/pavilloner op så de ikke sprøjter for meget.

Flere shopping malls har også bilvask. Når man ankommer til et mall, hopper man ud af bilen, og en person tager sig af bilen. Mens man shopper vasker de bilen, og parkerer den derefter. Når man er færdig med at shoppe henter de bilen og parkerer den foran indgangen.

Jeg bruger ofte valet parking, som det hedder. Er der mange folk i mall'et, i biografen etc. gider jeg ikke lede efter en plads, og parkere bilen selv. Så bruger jeg valet parking.

Jeg ELSKER service niveauet i USA :-)

Mvh Carsten

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:02

Articoli.dk - tilføj link:

Det var der tanken lå ja :)

Tror min mester ville kigge underligt hvis en person kom ind og lige pludelig begyndte at vaske min bil :P

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 19:04

Det kan gøres på flere måder.

1) Du får folks nøgle til bilen og kører ned til Shell/Q8/Statoil og vasker bilen, nøglen afleverer din kunde til receptionisten på arbejdspladsen, og kan så hente den senere, en god ide her er at aftale hvor på P-pladsen kunden stiller bilen, så du ik skal lede efter den. Du kan helt sikkert også lave en god aftale med tanken om en billigere vask, allerede nu kan folk få det billigere hvis de køber klippekort, men køber du mange klippekort kan du sikkert få det endnu billigere.

2) du vasker bilen på stedet, et godt tip vil være at bruge kalk frit vand, så slipper du for at skulle tørre bilen af, da der ellers vil komme kalk pletter på den, om det er billigere at købe kalk frit vand vs. tørre bilen ved jeg ik, det skal der regnes på. men forvent at du selv skal have vand med, da de færreste virksomheder vil sponsorere det vand der skal til for at vaske alle bilerne.

Og laver du det med store virksomheder, så skulle det ikke være noget problem at få kunder nok, specielt ikke hvis du kan forhandle prisen så det er billligere end vaskehallen selv.

Der hvor jeg arbejder kommer der en Massør en gang om ugen, for at få tid hos hende skal man bestille op til flere uger i forvejen. 

Og jeg tror også folk kunne være interesseret i bilvask.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:07

Carsten: Det lyder jo vildt smart hvis man kan lave en aftale med ledelsen på den pågældende arbejdsplads om man kommer en gang om ugen eller hver anden uge, lidt som en fiskebil der kører rundt og har bestemte lokationer :)

Ved du om disse firmaer så har vandpumpe i deres "tekniker"bil eller det er vand fra virksomhederne ? 

Valet parking er det så hvor du bare hopper ud af bilen og de parkere den for dig så du ikke skal kører i ring for at finde en plads ?

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 19:12
Jeg mener der er flere udbydere af dt i dk allerede. Lige kan jeg huske

http://www.easycarwash.dk/
Side 1 ud af 3 (27 indlæg)