Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God Guide til at begynde på wordpress?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!. 

Så skal jeg til at igang med min hjemmeside. Jeg har allerede købt hjemmesiden, da jeg havde en kammerat der var klar til at lave hjemmesiden i wordpress for mig. Der er så kommet en del ting i vejen, og han har fåen nogle andre betalte opgaver, som selvfølgelig kommer i første række frem for vennetjenesten der var blevet gjort gratis :).

Nu er min tålmodighed ved at slippe op, og jeg vil selv prøve at sætte mig ind i hvordan man installere wordpress på sin hjemmeside og hvordan man i det hele taget får hjemmesiden lavet.

Jeg har allerede købt domæne og hjemmesiden, og har haft den er snart 3 måneder.

Nogen der ved om der findes en guide på nettet der kan hjælpe en med at komme igang?? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:02

Tak! sætter pris på det hurtige svar ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08

Det var så lidt. - Du skriver bare hvis du har spørgsmål ;-)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:20

Der findes bunkevis af guides til WordPress. Jeg synes at WordPress har mange flere funktioner og muligheder, end der kommer frem i nogen guides, så jeg synes ikke det er den optimale måde at lære det på. Jeg har selv et par websites, som er baseret på WordPress. Jeg har lært det ved at prøve mig frem. Prøv at installere WordPress - hvis du får en fejl, så se hvad den siger, og se om du kan rette det, ud fra fejlmeldingen. Det er den måde man kan lære WordPress bedst, og den måde, hvor tingene bliver nemmere at forstå hvis man ved hvordan man gør. Jeg har en hjemmeside eller to, som du gerne må prøve lidt ting af på, hvis du har interesse i det. Du kan skrive en privat besked hvis du har nogen spørgsmål, så skal jeg hjælpe efter bedste evne.

.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)