Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til musikbookinghjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en bookinghjemmesideit i ca 5 måneder, som jeg har været ambitiøs med. 

Den går ikke helt som den planlagt. Der har været mange inde at kigge på hjemmesiden igennem google adwords, men de aller fleste går videre efter at have set den. Så det første jeg tænker er, at det er en fin hjemmeside, men der må helt klart være noget som mangler eller kan gøres bedre. Hvad der er, har jeg har svært ved at finde ud af, så jeg har brug for dig.

Har du mulighed for at give feedback, eller kender en ekspert man evt kan kontakte? 

Her er et link til hjemmesiden: http://bookmusic.dk/index.html

På forhand, mange tak!

Med venlig hilsen

Martin Olsen

Fra Holstebro
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:56

Ganske fin hjemmeside - meget overskuelig synes jeg. 
Men jeg synes også det virker utroværdigt, at du på hjemmesiden skriver, at firmaet er et aktieselskab?
Så vidt jeg kan se, er BookMusic ikke engang registreret i CVR?

Mvh. Lars 

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:33

Hej Lars. 

Det er en fejl som skal rettes:). Mange tak for det!

Vh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:51

Hej Martin.

Det er en fin side du har og det er rigtig fint hvor man kan høre bandet spille. Måske var det en idé med video også, så man kan se deres liveoptræden.?

Ellers er der jo seo som sikkert kan optimeres og i den forbindelse var det måske oplagt at lave en blog

Det gælder også bare om at være synlig de fleste steder herunder Facebook.

Men sådan noget tager tid og 5 måneder er jo ikke så lang tid.

Bookitall er et site med et koncept som minder om og det har også taget lang tid at bygge op. Nu bliver Bookitall brugt flittigt og der bliver booket en del jobs igennem.

Håber det hjalp dig en smule, mange gange held og lykke..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29

beskrivelser band er alt for kort ,hvem er de aldre skriv løs om den lige noget musik om dem på siden flere billeder og husk gerne video på siden det siger mere end 1000 ord og det er artister der optræder i sælger på siden 

medier i burde satse på er youtube.com masser af videoer der ,facebook og en masse google plus likes og være lidt aktive twitter 

frem med jeres cvr nummer på siden både i fodnoten på siden og på kontakt siden

om jer siden den kunne gerne forsætte i en blog alle kunsterne laver jo nye hits og der sker noget der rykker i jeres branche konstant 

kontaktsiden huske også en kontaktformular derved er det lettere at kontakte jer.

kun domæne i titlen er meget kortfattet og medføre færre klik fra google af husk udnyt google nu viser op til 70 tegn og lav alle titler på siden unikke.

vilkår siden den kan jeg ikke tage seriøst man skal huske lave rimelige betingelser for sine artister og 49 ord er lige lovligt kort, hvad stedet der skal gerne være strøm og hvad med udendørs og hvad med varme og dyr og andet på stedet og er der ingen pladskrav tro mig folk tror de mystisk ting stripper kan optræde på gulvtæppe der glider eller på 1m2 så der er sikkert også nogle private kunder der virkelige er krævende 

ekstra tips her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:25

det ser super godt ud, og det virker seriøst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)