Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En specifik hjemmeside til hvet søgeord eller samlet under en hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Hvis man f.eks. er  mekaniker og gerne vil lave Audi, Opel og Fiat biler, hvad er bedst ? At have sin hjemmeside: www.olepetersen.com og en underside til hvert mærke, altså. www.olepetersen.com/audi-mekaniker , www.olepetersen.com/opel-mekaniker og i den dur 

Eller

Lave en side til hvet, som: www.audi-mekaniker.com , www.opel-mekaniker.com  og den vej ?

Hvad ville være den bedste løsning af de 2, hvis man ville op i søgemaskinerne på disse søgeord/fraser: /audi-mekaniker , /opel-mekaniker og /fiat-mekaniker ?

Er det fløjtende lige meget hvilken af de 2 løsninger man vælger?

Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg ville helt klart lave et domæne og så lave nogle undermenuer der er søgeoptimeret på hvert keyword.

hvis du laver flere domæner får du spredt alt dit arbejde istedet for at give et domæne værdi for de andre undersider også.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Clausen:

hej, jeg ville helt klart lave et domæne og så lave nogle undermenuer der er søgeoptimeret på hvert keyword.

hvis du laver flere domæner får du spredt alt dit arbejde istedet for at give et domæne værdi for de andre undersider også.

hej det er der noget om Smile   du skal have tak 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener nu godt at man kan arbejde på begge fronter. Altså sørge for at arbejde med indhold og seo på de enkelte mærker som undersider på det primære domæne samtidig med, at man bygger indhold på mindre microsites / keywordsites med links til dit primære domænes specifikke undersider. 

Jeg har lavet et podcast sammen med Daniel fra Trendsonline.dk om netop dette emne, som du kan høre her, hvis du vil: Podcast om microsites 

Måske kan du få noget inspiration i det...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

så mange domæner som muligt,   og det er en god ide og lave et domæner for  for hver sin mekaniker type,,  og så kan man jo bare lave en side  som også samler dem alle i en  - > ikke :-)   så har man sku det hele ikke      

Personlig kan jeg ikke få nok domæner    og helst som mit keyword 

jeg sælger apple og har apple-store.dk       og jeg sælger reklame og har dansk-reklame.dk

giver det ikke god Mening

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)