Nu er konceptet prøvet en del gange før uden den store succes, http://tislet.dk/?id=forside Men det skal da ikke afholde dig fra også at prøve p,s har hørt de pap rør man gratis kan få få tanke til at fylde olie på med skulle være lige så gode.
Har du sikret dig eneret på forhandling, ellers risikerer du jo at bruge en masse krudt på at udbringe kendskabet til en andens produkt.
Det er ikke for at tage modet fra dig men jeg har selv et par produkter jeg skal på markedet med og jeg har respekt for den lidt ubehagelige side af sagen.
Jeg kender godt flere af de andre på markedet og har også hjemkøbt flere typer for at sammenligne dem. Og jeg mener at P-Mate er i blandt de bedre på markedet pt. P-Mate har også rimelig succes i andre lande og har været på Roskilde festival som en event med succes.
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Så er jeg næsten klar til at lægge webshoppen online, jeg mangler bare en endelig bekræftelse af leveringstiden fra leverandøren - så jeg kan sige noget konkret til de der bestiller.
Jeg arbejder også på nogle artikler som jeg publicere - kom gerne med tips til hvor. Herudover har jeg fået kontakt til en person som måske kan brande det på en fin måde, i det offentlige rum :-)
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.