Hej alle, Jeg er blevet snydt godt og grundigt af en herinde fra. En som deltog i alle debatter, og som virkede utrolig troværdig. Han har nu i over to måneder (undtagen en kort mail, om at han snart ville vende tilbage til mig i slutningen af januar) ikke reageret på mine henvendelser. Han har selvfølgelig fået pengene.... Historien er at jeg har lovet en kammerat, der om muligt har mindre forstand på hjemmesider, end jeg har. Han skal have lavet en side til sine 50'er-pølsevogne. Han har nu denne side: www.saagerne.dk - og den skal laves fuldstændig om, så han kan findes på Google. Jeg har en jpeg-fil med det design, vi var så tæt på at være i mål med. Det var så tæt på at være færdigt... Hvis du kan det - og du skal eddermanene ikke skrive, hvis ikke du kan ;-) - for jeg har ikke den store lyst til igen at fortælle ham, at det igen ikke kommer til at virke. Skriv en besked til mig med hvad du har lavet - også nogenlunde hvad du tager for en ganske almindelig WP-side med 6-8 undersider - og så tager vi den derfra. Jeg skal til møde med ham senere i dag, og jeg håber da på at have et-eller-andet med til ham... Vi er heldigvis begge folk, der holder humøret højt, men vi skal bare være færdige med den side nu. Og mon ikke, der er smagsprøver på hans fuldstændig fantastiske pølser, til den der kan lave en side til ham? Mange hilsner Mads |
Hej Mester
Jeg kan føle med dig! jeg er blevet snydt 3 gange herinde :).
Jeg vil lige smide en anbefaling til Elias Sørensen som også er her på amino.
www.Eliassorensen.dk
Han har lavet ca. 15 wp sider for mig. og han er yderst effektiv og har en fornuftig pris.
Mvh Thomas