Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en herinde fra - skal hjælpes i mål med Wordpress-side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er blevet snydt godt og grundigt af en herinde fra. En som deltog i alle debatter, og som virkede utrolig troværdig. Han har nu i over to måneder (undtagen en kort mail, om at han snart ville vende tilbage til mig i slutningen af januar) ikke reageret på mine henvendelser. Han har selvfølgelig fået pengene....

Historien er at jeg har lovet en kammerat, der om muligt har mindre forstand på hjemmesider, end jeg har. Han skal have lavet en side til sine 50'er-pølsevogne. Han har nu denne side: www.saagerne.dk - og den skal laves fuldstændig om, så han kan findes på Google.

Jeg har en jpeg-fil med det design, vi var så tæt på at være i mål med. Det var så tæt på at være færdigt...

Hvis du kan det - og du skal eddermanene ikke skrive, hvis ikke du kan ;-) - for jeg har ikke den store lyst til igen at fortælle ham, at det igen ikke kommer til at virke.

Skriv en besked til mig med hvad du har lavet - også nogenlunde hvad du tager for en ganske almindelig WP-side med 6-8 undersider - og så tager vi den derfra. Jeg skal til møde med ham senere i dag, og jeg håber da på at have et-eller-andet med til ham...

Vi er heldigvis begge folk, der holder humøret højt, men vi skal bare være færdige med den side nu. Og mon ikke, der er smagsprøver på hans fuldstændig fantastiske pølser, til den der kan lave en side til ham?

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 13:31

Hej Mester

Jeg kan føle med dig! jeg er blevet snydt 3 gange herinde :). 

Jeg vil lige smide en anbefaling til Elias Sørensen som også er her på amino

www.Eliassorensen.dk 

Han har lavet ca. 15 wp sider for mig. og han er yderst effektiv og har en fornuftig pris.

Mvh Thomas 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 13:32

Hej Mads,

Jeg er ked af, at i har været uheldige med valg af leverandør.

Hvis i skal have lavet en simpel hjemmeside med op til 10 sider, så kan jeg godt hjælpe jer for en pris der typisk ligger mellem 900 og 1800, alt efter hvor meget der er opgaven. Det er naturligvis inkl. SEO-plugin, så det er nemt for jer at vedligeholde.

Jeg har tid på mandag, hvis vi finder ud af noget inden alt for længe ;)

Jeg vil også gerne hoste siden, hvis i ikke allerede har betalt 1 år forud andetsted :)

Send en mail på ns@tjill.net, hvis du vil have flere oplysninger.

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 13:44

Hej Mads

Jeg har mulighed for at leverer det i TYPO3 hurtigst muligt, og i betaler naturligvis først når det er leveret opsat og det hele.

Da jeg kan se du allerede har typo3 på Fisketv, så har du nok en fordel i at oplære ham der.

Omkring pris, kommer det an på hvor stor designet er?

Du kan kontakte mig på mecci@live.dk

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For fanden - hvor er der bare fedt herinde :-) Så mange gode mennesker...

Jeg takker for svarene, og de beskeder jeg har fået. Jeg skal ud at tage nogle billeder nu, men er tilbage senere. Så svarer jeg naturligvis dem, der har brugt tid på at skrive til mig. Så bare skriv løs, jeg skal nok svare.

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15

Hej Mads.

Lyder brandærgerligt med din historie og vi vil derfor tilbyde dig lave det til 999 kr (+ca. 135 til bankoverførsel)

iflg. vort tilbud i tråden http://www.amino.dk/forums/t/154929.aspx det er uden hosting men det kan jo findes alle steder for blot 9 kr pr mdr.

Jeg tror folk troede det kun var håndværkere der kunne få sådan et tilbud, men vi vil gerne have andre til vores reference liste.

Jeg gentager lige for en god ordens skyld at det er et KOMPLET site med ALLE features og plugins.

God fototur

Mvh

HH

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mads !

Thomas Frost, Webcoders er manden der kan løse opgaven for dig. Har tidligere hjulpen mig i en situation der ligner lidt din.

Pas nu på du ikke får lavet det for billigt og tjek cvr. nr. forinden.

Held og lykke med det.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 16:00

Hey Mads,

Du har jo min msn :-) Lad os lige tales ved om det.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:09

Tak for anbefalingen, Thomas. Er glad for du stadig er super glad for siderne Smile

Mads, du er velkommen til at kontakte mig på mail@eliassorensen.dk, så kan vi få dig hjulpet i mål.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan Hansen:

Hey Mads,

Du har jo min msn :-) Lad os lige tales ved om det.

Venlig Hilsen

Allan

Allan var min "Go to guy", da jeg stod i en næsten identisk situation.

Han var hurtig og effektiv, og løste opgaven til UG.

Allan har mine varmeste anbefalinger. (Jeg fik ham anbefalet af en anden Allan, der også får en varm anbefaling med på vejen) :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)