Mangler du en investor/forretningspartner Hvis du søger en investor og/eller forretningspartner så bedes du som minimum besvare følgende spørgsmål:
Du må meget gerne skrive kort uden at fortælle noget om dine planer/ideer eller din identitet, da de måske kan misbruges. Jeg vil selv kontakte dig via PM mhp. et møde.
Svar til nogle af mulige spørgsmål: Spm.: Hvorfor har du ikke navn/profil her på Amino? Svar: Fordi, jeg ikke vil have, at ”naboen” finder mig. I øvrigt skal vi alligevel mødes før vi starter noget op. Spm.: Hvor gammel er du selv: Svar: Jeg er 51 år. Spm: Har du været selvstændig før? Svar: Nej, aldrig. Spm.: Hvor bor du i landet. Svar: I København. Spm.: Hvor meget vil du investere? Svar: Max. Kr. 500.000. (det er desværre ikke ret meget, men alligevel) Spm.; Vi du deltage aktivt som partner? Svar: Ja, helst. Spm.: Hvad er din kompetence. Svar: Alt fra IT, regnskab til administration af arbejdsopgaver! Har jeg glemt noget så må du bare spørge løs. Men jeg vil ikke oplyse mit navn :-) Kun seriøse henvendelser, selv om jeg er en person med en god humoristisk sans. TAK, Med venlige hilsner |
- Branchen? Tasker
- Din erfaring og alder? 28 år og ingen tidligere erfaring som iværksætter. Har et utroligt kompetence præget netværk jeg bruger til sparring og hjælp.
- Hvor meget vil du selv investere eller har investeret i din forretningen? Jeg har ingen midler til egen investering.
- Har du lavet en forretningsplan, hvis du kun har planer at starte op? (kun ja eller nej, uden at skrive detaljeret ) Jeg har en færdig lavet forretningsplan
- Hvor længe har du haft forretningen? Den er ikke lanceret endnu
- Forventet omsætning? 1 år: 1.000.000 Kr. 3 år: 3.400.000 Kr.