Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

newipad.dk og thenewipad.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg i aftes opdagede, at domænerne newipad.dk og thenewipad.dk var ledige trods stor interesse for ipad-domæner, kunne jeg ikke nære mig for at registrere dem.

Nu overvejer jeg, hvad jeg nærmere bestemt skal bruge dem til. En idé er affiliate-marketing (hvorfor jeg har postet indlægget her), men jeg har ikke den store erfaring i at opsætte den slags.

Jeg har til gengæld temmelig stor erfaring i at skrive; det er faktisk det, jeg lever af, så jeg ville sagtens kunne stå for at opdatere en blog om emnet jævnligt, ikke mindst da jeg har tænkt mig at anskaffe den nye ipad hurtigst muligt.

Hvordan kommer jeg i gang med det? Er der overhovedet et særligt potentiale i domænerne, eller kunne det ligeså godt have været alt muligt andet? Er der nogen, der tror så meget på potentialet, at de vil hjælpe med at sætte det op mod at få en (gerne stor) bid af kagen?
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,
Send mig en PM så kan vi snakke om et samarbejde :).

 iPhone 6

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der overhovedet et særligt potentiale i domænerne.  <- Selvfølgelig er der det. Der er potentiale i de fleste domæner, det kommer bare helt an på hvordan du griber det an og hvor godt du optimere siden.

Domænet ville være bedre hvis den hed. new-ipad.dk eller thenew-ipad.dk Netop så ordet ipad står for sig selv, men det fint nok som det er.. Du skal bare hoppe ud i det. Hvis man tvivler fra start så bliver det heller aldrig til noget. Kom igang med at læse en masse om affiliate.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

@Alexander: Tak for svaret. Jeg vil nu helst være fri for at sætte mig ind i alt muligt omkring affiliate, hvorfor jeg inviterer til samarbejde her :-)

@Heine: Jeg kan ikke se, at jeg kan sende dig private beskeder. Har du slået det fra? Ellers send mig en besked, så svarer jeg på den...

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige rette en beklagelig misforståelse. 

Registreringen har angiveligt lappet over med en anden, så det er kun newipad.dk og ikke thenewipad.dk, jeg har registreret...

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for jeres svar. 

Jeg er - efter at have kontakt til et par stykker af jer - kommet frem til, at affiliate ikke helt er, hvad jeg forestillede mig, og at det ikke er noget for mig. Jeg vil nu overveje hvad - om noget - domænet skal bruges til. 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

anmeldelser og nyheder om "thenewipad" ? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Order iPad er patentbeskyttet... Så det vil formenligt være et spørgsmål om tid, før du får et brev fra Apple-advokaterne, hvor du bliver bedt om at aflevere domænet... Sikkert ligeså snart du bliver synlig på Google.

Tænk lige over det, før du smider for mange penge i det. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)