Jeg ligger ikke i nogen bestemt prisklasse, og jeg har heller ingen fast pris pr. fan. Dog er jeg studerende, og jeg smider ikke bare fem kilo for en side på Facebook sådan uden videre.
Hvis du har en eller flere sider, må du meget gerne kontakte mig enten her eller på Facebook og give mig navnene på disse sider.
Overskriften siger det hele. Jeg søger sider på facebook (bemærk at det er sider og ikke grupper), og jeg er ligeglad med antallet af likes. Skriv til mig her, på facebook (Rasmus Håkansson) eller til min mail (rasmus_haakansson@hotmail.com), og så håber jeg, vi kan finde ud af noget!
Hvis antallet af likes er underordnet, så har jeg netop oprettet 110 Facebook-sider, de sælges til 940 kroner stykket.
Hvordan kan folk sælge fx 300 "likes" for 100 kr? De har vel ikke ikke tænkt sig at logge ind på 300 forskellige kontoer og "like"?
Lige nu snakker folk om sider der allerede har likes.
Man kan købe udlandske likes som er falske profiler hvor der bliver liket fra enkelte profiler.
Der er også den mulighed at folk laver hjemmesider hvor man så skal like sider for at se en video. Dem der har siden kan så på den måde skaffe likes til sider.