Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mentor/sparringspartner på sigt bestyrelse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

jeg er i en situation hvor jeg har arbejdet i tænkeboxen i over et år nu, jeg er kommet ud med et rigtig godt forretningskoncept til det nationale såvel som det internationale marked.

Det handler for mit vedkommende om at finde nogen der har tid og lyst til at guide mig fra ide til at få det ud i livet på den bedste måde for alle parter.

Somsagt er det til at starte med en sparringspartner eller flere jeg søger, men efter start af projektet skal der vælges en bestyrelse.

Skulle der være interesse for at høre næremere om tiltaget, vil i få nærmere info om projektet, jeg vil bare ikke give detaljer offentligt.

Jeg kan sige så meget at min ide går ud på at optimere en branche der har nået sit klimaks, jeg har snakket med 67 indehavere, for at få 67 der var klar til at hoppe med på vognen når jeg går i gang, så markedet er der.

Det er bare vigtigt for mig der er styr på alle detaljer inden start, da dette projekt inden det første år, vil levere vare til over 100 butikker.

Man tjener ikke penge på at sælge en vare men på at købe den billigt ind! og jeg har regnet på det, der er mange penge at tjene.

 En vigtiger faktore er at ejeren af butikken fra starten af et sammenarbejde vil få en højre indtjening samt lavere arbejdstid, bedre bliver det ikke.

Jeg ser frem til at høre fra jer, og ønsker i nærmere detaljer må se hvordan kringler den, jeg ser helst vi mødes face 2 face

P.S. jeg er ordblind, så er der nogle fejl i teksten, så må jeg bede jer se igennem fingrende med det.

Med venlig hilsen

Adam

Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Adam - jeg kunne godt være interesseret i samarbejde. Jeg kan tilbyde rådgivning og sparring fra snart 25 års erfaring som leder og selvstændig. Umiddelbart har jeg brug for lidt mere viden om din forretningside.

Du kan maile på jfr@bach-friis eller ringe på 2423 3029 og aftale nærmere, hvis vi skal mødes face2face.

 

Venlig hilsen

Jihmmy Bach-Friis

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

 

Har forsøgt at sende dig en mail om du har fået opfyldt dit ønske…

 

Men tror ikke den ville gå igennem, fik en Error meddelelse – og hvorfor ved jeg godt nok ikke…

  

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info…

 

Så bruger jeg private beskeder i stedet.

 

 

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam.

Jeg synes bestemt dit projekt lyder spændende, og tilbyder dig derfor at kontakte INNSPIRE (www.innpire.dk) til en uforpligtende snak/drøftelse af projektet og mulighederne for et evt. samarbejde.

Mvh
Thomas Andersen,
Partner, INNSPIRE

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Jeg har drevet selvstændig konsulentvirksomhed i over 30 år er civiløkonom af udd. har en del projekterfaring så har du lyst til at trække på mine erfaringer kan du kontakte mig på 29924519, det er ikke gratis men jeg har det med at yde en del kredit i overgangsfaser så projekterne kan komme over i indtjeningsfasen før de store udgifter.

Mvh

Bertil V. Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam.

Fedt at høre at du er kommet så langt.

Lige et godt råd med på vejen ang. rådgiver/mentor.

Få dig et lille netværk af rådgivere inde for hvert felt af virksomhedens struktur. En indefor Økonomisk rådgivning, Salgs kommunikation, virksomheds strategi og planlægning. Dette sikre dig at alle special områderne er optimale iform af know-how. Du og en enkelt rådgiver kan ikke besidde al den viden alene og det vil være trist, hvis dit projekt gå ned på af mangel af rette viden.

Held og lykke.

/Glenn

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvordan finder man som iværksætter/idé skaber de rette folk der hjælpe med realiseringen? Hvis ikke man lige umiddelbart kender nogle personer, så er det vel et spørgsmål, som rigtig mange iværksættere stiller sig selv, i én eller anden form.

Er banken en hjælper? - Næppe.

Er væksthusene en hjælper? - Til dels, men da de ikke går aktivt ind i virksomhederne, kan de ikke gøre meget andet end at give gode råd.

Faktisk så mener jeg at Adam gør noget af det rigtige - Han søger efter nogle personer, der kan guide han/dem igang, og som aktivt kan hjælpe med af få idéen til at blive forretning. Dog hvis man som Adam søger sparringspartnere, og dermed ikke ønsker af købe ydelser fra prof. konsulenter, bør man nok primært søge efter to profiler:

1. Personer der - med succes - selv har gennemgået et iværksætterforløb, og som selv har haft kontrol over processen.

2. Personer som har indgående erfaring i virksomhedsudvikling, samt udarbejdelse og realisering af forretningsplaner/strategier

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)