Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor bliver Jeg skuffet over min webshop og dens salg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Med tusindvis af sider / ur´erl bare alene på google.dk, jeg taler ikke om .com /kun dk,  er dine chancer  for at blive set på det store net rat små.

flok tro, nu har de et domain og en webshop,  så skal vi lave store forretninger.

men virkelighed er en anden, det kræver store reklame budgetter, og mange penge og lave en success.

for slet ikke og tale om alle dem, der påstå de kan få din webshop på side 1 og lave mange besøg til din side,  dem er der også tusenvis af -  jeg kan jo stille det enkle spørgsmål  -   hvis alle dem kan det, må de jo være nogle rige mennesker   -   de kan jo bare lave en hjemmeside og så på side 1 med den så bliver de jo rige ikke.   hvis det var så nemt ville alle jo være rige og lave success.

jeg har selv være IT iværksætter i mere end 15 år og har tjent mange millioner på IT i gemmen tiden.

men virkelighed er en anden og det kræver store reklame penge og lave en success i sær på nettet er det extra svært for det er der så mange  sider som alle laver det samme og sælger de samme ting.   tænk på alle dem der sælger tøj hvor mange gør ikke det på nette.

Jeg kan Hælp jer med seriøs reklame via TV, billboards på tog bussser og lufthavnen.

men der er et problem seriøs reklame Koster  mange penge.

Tag et eks som den nye nokia lumia 800, har selv være med til og lave reklame for den.

Nokia´s  reklame budgett 14 millioner i danmark,   men nokia ved godt at de ikke kan sælge den uden reklame.

tænk nu over det alle der vil lave et website

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 18:39

Hej

Jeg vil ikke underkende dine evner, men vil kraftigt anbefale at du får en dansk korrekturlæser på dine fremstød. Det virker ikke troværdigt med flere millioner i indtægt etc, at man er god til billboards etc. - og så det halter gevaldigt med stavningen.

Så - går som os andre - få hjælp til det, der ikke er din stærkeste side. Og held og lykke.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:44

du har rat  jeg kan ikke stave så godt mere, 20 år med PC´er

nu er det ikke mig der laver tingene jeg er adminitrende direktør.

men hvordan går det med din webshop så http://toot4u.com/koeb-her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)