Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:50

Hej Mikkel 

Har nogle ting:

Lav et favicon
Lav en meta titel og en meta beskrivelse til hver enkelt side lige nu har alle dine sider den samme beskrivelse. Husk at titler og beskrivelser er det der vises i søgemaskinerne. Se her

- Alexander Baandrup Larsen  

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 17:22

Hej Alexander, ja det kan jeg da godt se Smile det må jeg se om jeg kan hitte ud af at rette.

Tak for din feedback.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:28

En god idé kunne også være at indrage de sociale medier på sitet :)

Hvis i har et CVR nummer så læg det i bunden det giver troværdighed!

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Jeg synes det er en fin lille hjemmeside med en rimeligt hurtig formidling af, hvad budskabet er.

Jeg vil anbefale jer en korrekturlæsning. Generelt er jeres tekster gode og velformulerede, men der er mange smuttere, såvel grammatisk som logisk. Så mange, at det trækker det generelle indtryk ned.

Eksempelvis jeres overskrifter på hver underside. Først troede jeg, at der var tale om navigeringshjælp, men under Kontakt bliver det tydeligt, at der er tale om en overskrift, og så er den helt gal med fonten. For det første er fonten for lille, for det andet bør I undgå Times New Roman.

Det er en udmærket video, I har taget med, og Thorborgs happy smile dukker op. Har man lyd på, er det selvforklarende, men har man ikke, aner man ikke hvad det er Thorborg taler om, og så sælges videoen ikke. Hvis I skriver en kort tekst, som forklarer hvad Thorborg taler om - en lokkende tekst - så vil selv brugere uden højtalere måske føle sig fristede til at rende hen og hente højtalere for at høre Thorborgs inspirerende guldkorn. Forstår du, hvad jeg mener?

Jeres små illustrationer er generelt velvalgte, men nogle af dem er lidt kiksede størrelsesmæssigt og placeringsmæssigt. Særligt den grønne tilmeld-knap under Fakta står skidt.

Jeg kan godt lide forside-illustrationen, men teksten er tam, fordi der er så lidt af den. Brug mere tid på at kæle for den.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34

Alexander Baandrup Larsen:

Hvis i har et CVR nummer så læg det i bunden det giver troværdighed!

Det minder mig om, at der mangler oplysninger om, hvem I er! Der mangler navne, hjemsted, evt. telefonnumre m.m. Det har I totalt udeladt, og det er ikke betryggende...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:58

frem med jeres cvr nummer i fodnoten  og på kontakt siden det skaber troværdighed over siden

det gør også siden mere troværdig med telefon nummer på og adresse info på siden

social logoer husk især google plus , faceboo , twitter det giver trustværdi over siden

husk google viser op til 70 så udnyt det og lav alle titlerne unikke  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:46

din side er ikke så fed lav mere ved den     

Ville ikke købe på den 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51

Det er en rigtig fin side, det skal i/du godt nok have. Jeg synes den er dejlig overskueligt, men når det kommer til design, må jeg trække lidt på den forkerte hånd.

Jeg synes at forsiden er kedelig. Der er et rigtig stort billede, og teksten står ude i en grå boks - det synes jeg overhovedet ikke matcher. Jeg har før haft det samme problem med den slags design, og hvis du eventuelt trækker lidt i billedet/finder et nyt, og sætter teksten enten ovenover eller nedenunder tror jeg at det vil gøre en del.
Nu når vi er ved forsiden så kunne et favicon selvfølgelig være godt, og så inddrag de sociale medier. Nok kan du holde dine besøgende informerede på dem, men de hjælper også lidt på Søgemaskineoptimeringen (ikke det store, men lidt).

De andre sider synes jeg er spot-on. Opsætningen er dejlig, enkel, og behagelig. Men se lige at få tjekket lidt op på teksten, jeg har set et par fejl hist- og pist.

En fin hjemmeside, men dog ødelægger forsiden indtrykket for mig, da der ikke er særlig meget indhold ud over et stort billede og lidt tekst.

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 23:36

Fin og overskuelig side...

Et par småting:
1. Teksten øverst "Netværkfyn.dk osv. Lav mere tydeligt mellemrum. Man læser næsten ud i et. Tankestreg eller den gode gammel kendte streg= | (alt+i)

2. Har lidt problemer med at billederne i venstre kolonne står helt op af din border. Luft er vores ven.

3. Lav meget mere opdeling fontmæssig på undersiderne. Ved godt at alt formentlig er vigtigt, men prøv at tænke lidt som en avis og skrive brug "rubrik/overskrift", manchet, brødtekst, listepunkter, underrubrikker og brug forskellige størrelse fonte i det for at please brugeren. Måske de kun kigger 10 til 20 sek på en side...

4. Husk at bruge de 6 forskellige headers (H1-H6), de er vigtige for Google mht. SEO.

5. Måske nogle vil rette mig, men er det ikke vigtigt at definere en Doc-Type i din HTML før "Head"

6. Jeg synes bunden er meget tom. Skrive adressen eller lave et link til toppen af siden måske...

Ronni

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)