Jeg synes det er en fin lille hjemmeside med en rimeligt hurtig formidling af, hvad budskabet er.
Jeg vil anbefale jer en korrekturlæsning. Generelt er jeres tekster gode og velformulerede, men der er mange smuttere, såvel grammatisk som logisk. Så mange, at det trækker det generelle indtryk ned.
Eksempelvis jeres overskrifter på hver underside. Først troede jeg, at der var tale om navigeringshjælp, men under Kontakt bliver det tydeligt, at der er tale om en overskrift, og så er den helt gal med fonten. For det første er fonten for lille, for det andet bør I undgå Times New Roman.
Det er en udmærket video, I har taget med, og Thorborgs happy smile dukker op. Har man lyd på, er det selvforklarende, men har man ikke, aner man ikke hvad det er Thorborg taler om, og så sælges videoen ikke. Hvis I skriver en kort tekst, som forklarer hvad Thorborg taler om - en lokkende tekst - så vil selv brugere uden højtalere måske føle sig fristede til at rende hen og hente højtalere for at høre Thorborgs inspirerende guldkorn. Forstår du, hvad jeg mener?
Jeres små illustrationer er generelt velvalgte, men nogle af dem er lidt kiksede størrelsesmæssigt og placeringsmæssigt. Særligt den grønne tilmeld-knap under Fakta står skidt.
Jeg kan godt lide forside-illustrationen, men teksten er tam, fordi der er så lidt af den. Brug mere tid på at kæle for den.