Blokering af hjemmesider på facebook
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
07-03-2012 kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer
Er der nogle der ved hvorfor www.spasserbussen.dk ikke er blevet blokeret på facebook endnu?
Jeg har selv nogle sider med med like jacking, men de blev blokeret efter nogle dage.
Ved i hvordan man kan forhindre det? Så må i meget gerne skrive til mig
Nima
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Kevin Ørskov
Skrevet
07-03-2012 kl. 20:25
Svar
SpasserBussen kører med, hvad man kan kalde et "nogenlunde" Like Jacking program.
Man er IKKE tvunget til noget som helst, da man kan klikke sig forbi alt det der Like & Share. I forhold til andre Like Jacking hjemmeside hvor man er TVUNGET til at Like & Share for at kunne se et par film.
Jeg tror det er det der har været årsagen til hjemmesidens overlevelse på facebook :-)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
07-03-2012 kl. 21:37
Svar
Kevin har helt og aldeles ret. Dog undrer det mig alligevel at den ikke er blevet blokeret af facebook, da den er så populær som den er.
Svar
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Andreas Baran
Skrevet
07-03-2012 kl. 22:40
Svar
Hvis man får blokeret en hjemmeside på facebook, kan man så åbne den igen?
Og bliver man udelukket som bruger eller hvad?
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
De har gjort så at dem som ikke indeholder redigeret viderstilling scripts bliver udelukket På mine side feks de bliver ikke lukket da den bliver viderstilt.. Feks.. www.unavngivetside.dk/video/71.php Der Tror folk videoen er men bare et billede De klikker popup kommer de skal share og like Når de har gjort det Bliver de automatisk smidt til www.unavngivetside.dk/video/71-2.php hvor videoen er Og det er lovligt..
Svar