Hej Aminoer Grunden til at jeg slår denne tråd op er fordi at jeg tog mig selv i, efter at have set videoen, at spørge om de ting jeg havde gang i i mit liv på nuværende tidspunkt overhovedet var vigtige? Korrekt du læste rigtigt. Kendt. Nogle af de største stjerner i verden har underskrevet kontrakter hvor de vil deltage i reklamer og andet for at sætte spotlight på Joseph Kony. |
Sasa Kovacevic:Hvordan kan skole, affiliate marketing og andre ting have betydning når millioner af børn i Afrika og andre steder i verden lider, dør og bliver voldtaget.
Lad mig udfordre det citat og spørge, hvorfor skulle andre folks lidelser have nogen betydning for dine fremskridt i livet? Der findes millioner af lidende folk i verden, hjemløse, sultne, fanger osv så hvorfor skulle jeg begynde at koncentrere mig om det? Jeg kan ikke styre hvad der foregår 5000 kilometer væk, men jeg KAN styre at jeg selv får en uddannelse, jeg kan styre at jeg selv hver dag vågner op og arbejder med noget jeg har lyst til.
Naturligvis kan man støtte indsamlinger, men decideret at stille spørgsmålstegn ved at man lever sit liv velvidende om at andre har det af helvede til, det forstår jeg ikke lige logikken bag.