Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Falder man i SERP, hvis man skifter hostingudbyder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sket for os, at vi er faldet over en bred kam på en række søgeord. Til trods for, at vi har flyttet hosting til det land, som vi ønsker at få trafik fra. Loadtiderne er hurtigere hos den nye udbyder. 

Nogen kvalificerede bud? :) 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1755
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:37

Har jeres domain samme tilhørsland ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:49 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 09:44

Hej Jonas

Vi har et engelsksproget site og flyttede domænet fra surftown til ipage (usa). Så baseret på det burde vi stige i SERP i USA. 

Vores site begyndte pludselig at svare med og uden www. Altså duplicate content. Så nu er det rettet og vi må se om SERP'en retter sig. Vi røg ned over hele linjen, så forhåbentlig retter det sig nu. 

Kan der være andre ting, som vi bør være opmærksomme på? 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:46

Hvor lang tid siden er det i har flyttet udbyder? og hvordan tester i jeres rank i USA?

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 09:59

Det var for 2 dage siden. Vi tester det via Rank tracker fra Link-assistant. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1755
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:04

Jeg mente, er domianet et .com ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 16:12

Jonas Jørgensen:

Jeg mente, er domianet et .com ?

Ja, det er et .com domæne. Nu har vi fået en mail, hvor ipage skriver, at vi har for mange forespørgsler mod databasen. Så hvis vi ikke retter op på det, så vil de lukke for os. Der har ikke været nogen problemer hos surftown omkring dette, hvor vi har kørt i et år. 

Det er et større site, som er bygget i Drupal med en laaaang række moduler. Det er muligt, at disse moduler sender en række forespørgsler til databasen, men jeg ved det ikke. 

Vores loadtime er lige nu mellem 12-24 sekunder hos pingdom tools og vi er faldet fra en række top 5 - top 10 placeringer på søgeord med høj konkurrence og mellem 2-12.000 eksakte søgninger per måned til at være top 10-30 på disse søgeord. 

Vi flyttede netop til en amerikansk udbyder, da vi ønskede at rangere bedre i USA, så lige nu er jeg pænt frustreret. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)