Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktfotograf søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Fritex Emballage APS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Pika Foto- & Medieservice Skrevet kl. 12:11

Hej Anette,

Den opgave kan jeg løfte for dig. Jeg har studie lige uden for Hillerød.

Skriv gerne en mail på foto@pika.dk for et tilbud.

Mvh

Rune Espensen

www.pika.dk

Rune Espensen - Freelance Fotograf / Nordsjælland

Pika Foto- & Medieservice - www.pika.dk

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 09:11

Det kan jeg sagtens løse.

Se min hjemmeside på www.dennismoller.dk .. Skriv en mail til mig på kontakt@dennismoller.dk og så kan vi evt tage den derfra :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:36

Hej Anette..

Jeg har et link du måske kan bruge.. Jeg har fået lidt gavn af det - forsøgte mig bare frem, du kan faktisk selv nemt lave det..

Se HER

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Åh gud hvor er det grimt..

Jeg er meget ked af at sige det.. men det gør intet godt for dine produkter..
Der er ingen lysretning, ingen kontrast, ingen kontrol på noget som helst..

Jeg kan sagtens forstå at folk vil spare hvor de kan.. MEN.. Jeg fatter så til gengæld ikke at folk sparer på en af de vigtigste ting.. nemlig deres billede udadtil.. Deres produkter.. Det giver ingen mening.

Og inden der kommer et argument om at det er til dem som intet budget har til fotos..
Så vil jeg bare sige at hvis man ikke har et budget til at vise sine produkter frem på bedste måde.. så har man lavet en fejl i sit budget.. For hvis man har råd til at have en webshop og have et varelager.. så har man dælme også råd til at få taget nogle gode billeder... eller det burde man...
Så hellere købe mindre ind af sine varer..

Det er ikke for at få debatten på afveje.. jeg får bare udslæt af at se den slags indlæg som skaber så meget røre i min andedam

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:59

Det er jo så helt klart din mening - den skal du have ret til at have, som alle andre har en mening..

Hvis man har 100 varer - 100kr pr. produktfoto 10.000 kr.... det mange penge som nystartet, hvad med hver gang der kommer nye varer, hver 14. dag, så skal der tages nye.. 

Jeg ved lyset ikke er genialt, det er lavpris... Men har set flere eksempler end det jeg selv lavede, som har givet endnu bedre resultater....

Klart du også skal have arbejde, det vel dit levebrød, men folk har vel lov til at prøve selv. tjah, jeg er fint tilfreds med mange af mine produktbilleder.. Jovist de kan blive laaangt bedre.. Men så har man noget at starte med og hvis jeg har 10k jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til så det klart. Til en professionel fotograf med dem!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:07

Jeg forstår dig udemærket Richard.

Men hvis du har 100 forskellige varenumre.. hvor mange antal har du så af hver?.. og hvor mange mindre varer skal du måske hive ud af det antal før du har til nogle gode billeder?..

Når det så er sagt.. så er jeg da personlig selv til at snakke med.. jeg har lavet en del for nystartede hvor vi finder en løsning.. hvor de så kommer igen når de er blevet lidt mere etableret... primært fordi jeg som sagt ER til at snakke med.. og jeg leverer top kvalitet hver gang.. og ENS kvalitet hver gang.. hvilket er ekstremt vigtigt i disse tilfælde når alt skal stå snorrelige på en webshop.

Mit ultimative argument og det som simpelthen ikke kan ændres er at du skal sælge produkter.. og går kunden hen til ham med det hjemmebryggede som ligner noget der er taget hjemme i garagen eller der hvor det ser prof ud? :)

Til slut og sidst er du velkommen til at smide en mail hvis du mangler nogle billeder... så kan vi sagtens finde ud af noget :)

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Fritex Emballage APS Skrevet kl. 10:12

Hej Aminoer,

Opgaven er løst. Jeg har valgt www.pika.dk ud fra følgende kriterier:

Kvalitet: Vigtigt at billederne afspejler eksklusivitet    

Geografi: Har valgt lokal fotograf, da jeg selv skal være med, når der skydes foto

Pris: Også vigtigt, men kom altså først ind som 3. parameter

God dag til jer alle

Anette

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 10:19

Godt at du fik din opgave løst Anette, med hensyn til at tage sine produktfotos selv så kan det godt lade sig gøre, som fotograf vil jeg da også heller tjene pengene på det, men Richard du arbejder med nogle af de rigtige ting her, jeg brugte 5 min i Photoshop med din billede og fik følgende resultat:

Det er selvfølgeligt ikke et professionelt billede men det er en fin løsning hvis man er på stramt budget.

Men Dennis har jo også ret, gode billeder er med til at sælge produktet, og så skulle det gerne hurtigt tjene sig hjem igen...

/Meik 

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:25

Meik du mangler så lige at justere farvebalancen fra tungstenslamperne der er brugt.. samt at fixe de 3-4-5 skygger som skyder i forskellige retninger.. Plus det ville heller ikke skabe lidt at lave en fritter på den og så et par blænder op..

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)