Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødested

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I alt det her rod har jeg desværre ikke overblik over, hvor mange Amino-kunder jeg har i Slagelse-

området.

Der vil være mulighed for at holde møde med mig efter aftale på:

Cafè Caramel

Schweizerpladsen

4200  Slagelse

(bagerste bord i Cafeen).

Lige nu bor jeg i et sommerhus på Sjælland på en anonym adresse, som ikke kan røbes, idet jeg har lovet ejeren af sommerhuset, at der ikke afholdes forretnings./kundemøder på adressen

Håber på forståelse for ovennævnte.

MvH

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Måske ikke supersmart at indrømme offentligt at du ikke har styr på dine kunder? og måske endnu mere usmart at male sådan et kaotisk billede af sit eget liv uden i det mindste at forsøge at forklare hvorfor?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:35

Mikkel Mikjær Christensen:

Måske ikke supersmart at indrømme offentligt at du ikke har styr på dine kunder? og måske endnu mere usmart at male sådan et kaotisk billede af sit eget liv uden i det mindste at forsøge at forklare hvorfor?

Han har forklaret hvorfor i en tidligere tråd. Ingen grund til at hoppe ind i hans tråd med den slags indlæg.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor skulle jeg vide det fra? - desuden ved folk der kommer ind via Google det helt sikkert ikke ... Så som minimum ville jeg da lige linke :-)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:11

Mikkel Mikjær Christensen:
Hvor skulle jeg vide det fra? - desuden ved folk der kommer ind via Google det helt sikkert ikke ... Så som minimum ville jeg da lige linke :-)

Lad være med at skrive off-topic indlæg, det er alt jeg beder dig om. Hvis du virkelig mener at du kan sidde og belære den garvede ræv Peter om hvad han skal gøre på amino, så alt godt til dig, men tag den i privatbesked. Vi har allerede drevet det her indlæg alt for langt ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg vil ikke gå ind på Mikkels kommentar..som jeg på ingen måde kan bruge.

Forstår ikke, at nogen kan give Mikkel 5 stjerner for sådan et intetsigende indlæg..

nå nok om det.

Dog er jeg lige nødt til at rette:

Cafè Zig-Zag

Schweizerpladsen

4200  Slagelse

Bagerste bord.

Sorry for fejlinformation i første indlæg.

MvH

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)