Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv iværksætter - det betaler sig - En succeshistorie.....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sidder her og er ved at få lagt sidste hånd på det seneste årsregnskab...igen blev det et godt år.

Blev i den forbindelse inspireret til - forhåbentligt - at give andre lyst til at kaste sig ud i iværksætterlivet...

Jeg skal gøre det kort...

Jeg startede selvstændigt firma op i 2005, og sælger varer og ydelser til industrien. Tidligere var jeg ansat og gik på arbejde fordi det var nødvendigt for at opretholde livet.

Nu står jeg op hver dag og glæder mig til de udfordringer som dagen byder på... og har den indstilling at dagen i dag skal være bedre end igår.

Og hvordan er det så gået..... kun én vej og det er fremad.

Vi er stadigt et lille firma med 5 ansatte, men jeg kan lide det sådan. Alle præstere godt og bliver belønnet derefter. Vi har alle frihed under ansvar og alle kan finde ud af at håndtere det.

I de 7 år der er gået har vi kun præsteret positive resultater hvert eneste år med ret pæne overskud.

Det betyder at vi i dag er en yderst velkonsolideret virksomhed som er blandt de 10 % mest kreditværdige virksomheder i Danmark og har opnået AA-rating hos Soliditet.

I det private betyder det for mig frihed til at gøre hvad jeg og min familie har lyst til. Vi kan rejse og opleve livet og vi er ikke afhængige af andre. I dagligdagen kan vi prioritere på en måde der giver vores familie de mest optimale betingelser for at fungere.

Jeg har den dejligeste hustru og de mest pragtfulde børn som jeg kan sende godt videre i livet.

Alt i alt.... det er iværksætterlivet der har givet mig mulighederne og jeg greb disse muligheder...var jeg blevet i mit 9 - 17 job, så havde jeg nok hængt over et skrivebord et eller andet sted.

Grib mulighederne..... du vil ikke fortryde at du gjorde det...kun hvis det ikke gør det.

God dag til alle....Jacob

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt indlæg Jacob.

Og ja, alt slidet betaler sig på et eller andet tidspunkt, man skal bare blive ved og ved og ved, selv på de mørke og regnfulde eftermiddage. Når man sidder i syden sol i en velfortjent ferie, eller som du, sidder og kigger på det flotte årsregnskab med et flot resultat på bundlinjen, så ved man at det har været det hele værd.

Som sagt, dejligt indlæg at vågne op til. Tak for det Jacob :)

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)