Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke se årsopgørelsen?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Som alle andre danskere sidder man og venter spænding på at se om der skal penge OP af lommen eller NED i lommen ,-)

Men jeg kan ikke se min årsopgørelse?

Der kommer flere muligheder hvorfor

Noget med at de ikke har alle oplyninger?

At de stadig retter?

Og at jeg ikke har indberettet selvangivelse?

Men, det har jeg? 

Andre der har samme problem? Jeg har lagt denne tråd i cafe&hygge da det jo bare er lidt off topic spørgsmål.

Go dag!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:11

Richard:

Hej aminoer!

Som alle andre danskere sidder man og venter spænding på at se om der skal penge OP af lommen eller NED i lommen ,-)

Men jeg kan ikke se min årsopgørelse?

Der kommer flere muligheder hvorfor

Noget med at de ikke har alle oplyninger?

At de stadig retter?

Og at jeg ikke har indberettet selvangivelse?

Men, det har jeg? 

Andre der har samme problem? Jeg har lagt denne tråd i cafe&hygge da det jo bare er lidt off topic spørgsmål.

Go dag!

72 22 18 18

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:15

Haha ... Tak, kort svar og brugbart...

Tænkte nok bare de havde timevis ventetid fordi det lige oppe over og alle folk vel skal ringe og høre..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:19

Jeg kan heller ikke se min, men der er ikke nogen begrundelse. Kun at resultatet for 2011 endnu ikke er tilgængeligt. Hvis jeg trykker "beregn skatten", siger den, at den ikke har alle oplysninger og at jeg skal indtaste alle beløb igen................... men de er der altså!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:06

littlemisssunshine:
Hvis jeg trykker "beregn skatten", siger den, at den ikke har alle oplysninger og at jeg skal indtaste alle beløb igen................... men de er der altså!

Det vil jeg tillade mig at formode ikke stemmer rigtigt? Har du CVR? Har du så udfyldt virksomhedsdelen i den udvidede selvangivelse og krydset af for brug eller ikke brug af revisor. Hvis du har under 300.000 kr i oms skal du i princip ikke ind i alle regnskabsoplysninger, men jeg har tidligere opdaget at den ikke accepterede den, før jeg havde tastet 0 alle steder der.

Hvis først du går ind i virksomhedsdelen og vælger revisor eller ikke i det område, så tror jeg også den automatisk giver díg hvilke numre du mangler og en enkelt knap at trykke for at tage dig hen til dem hver gang du trykker beregn skatten

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 16:17

Som selvstændig får du først opgørelsen i juni. Har netop idag fået en mail fra skat om at man nu kan selvangive for 2011.
Mvh Kim

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:21

Kim Topp Andersen:
Som selvstændig får du først opgørelsen i juni. Har netop idag fået en mail fra skat om at man nu kan selvangive for 2011

Jep og hvis dit regnskab er færdigt og du kan selvangive for dit CVR - så kan du se skatten når du trykker beregn skatten til slut - forudsat alle felter du skal udfylder, er udfyldt - inkl. valg af revisor osv.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:45

Beklager den store forvirrelse!

Jeg ringede og snakkede med SKAT og de fortalte mig at da det er første år som selvstændig med CVR skal jeg jo selvfølgelig indberette mit regnskab, før at de kan udregne det hele.

dette skal jo så gøres hvert år..

Det gjorde jeg og 1 sekund efter lå min årsopgørelse der...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04

Jeg ringede også lige i dag og trods min umådelige talentløshed havde de stor forståelse.
10.000 tilbage bum bum.. De skal vidst bruges på en lille smuttur til Phuket Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)