Godaften alle I kære aminoer! |
Man plejer at sige 1 måneds indtjening gange med 12..
Lad os sige du tjener ca 520 kr pr måned.
520 * 12 = 6240 kr
vh
AB
Godaften alle I kære aminoer! |
Man plejer at sige 1 måneds indtjening gange med 12.. Lad os sige du tjener ca 520 kr pr måned. 520 * 12 = 6240 kr vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Nej det er er det bestemt ikke. |
Ikke nu, nej. Men det bliver det :-) |
Okay, men når jeg har investeret 30.000 kr, tror jeg godt at man kan kræve lidt mere. |
Du har invisteret 30 kilo i SEO hos hvem? Men desværre det er ikke ligfrem en niche side så meget mere får du ikke. Det var dog også dumt at bruge 30 kilo i SEO :P vh AB |
Hvis jeg var dig ville jeg se sådan på det, at nu har du investeret de penge. - nu kan du lade siden stå lidt og høste frugt af din investering. hvis siden eksempelvis næste par måneder tjener 1000 kr hjem til dig, begynder det jo allerede at ligne noget. - og så kan du sælge den for det dobbelte, hvis vi bruger ovenstående beregningsmetode. |
hvis jeg var dig havde jeg brugt 5000 på en webshop der var 8 gange bedre end dette look - derefter 5000 på SEO over 10 måneder ca. 30000 lyder helt vildt og spild af penge med det du har opnået. Med det beløb burde du omsætte for meget mere, hvis du har brugt masser af penge på SEO og dine besøgende ikke konverterer kan du jo ikke tage det med i prisen da det har været formålsløst. Håber altså du finder en køber der kan rette lidt op på tallene og så ellers god vind til dig i en anden branche ps det lyder hårdere end jeg egentlig mener det :) |
Watches inspired by fighter jets
Altså, jeg købte for ca. 20.000 SEO for 1 måned siden, 6000 pr. måned + moms. Så det tager nok noget tid før nogen virkning :-) Men forstår godt. |
Jeg tror du har misforstået hvad det vil sige at have en niche side. Det har intet at gøre med om brugerne kan vurdere produkterne, det handler om at finde et niche marked, altså et begrænset marked med få konkurrenter. Din side er på ingen måde en nicheside, billig voks er næst efter mobil telefoner en af de mest udtømte affiliate markeder. |