Hej alle Jeg har lavet en masse nye sider på min hjemmeside, som alle er søgemaskineoptimeret som jeg plejer. Men det lader til at søgemaskinerne ikke rigtigt vil indeksere dem. Siden er bygget i Wordpress, og de sider jeg snakker om er ganske almindelige sider. Den eneste forskel er at de ikke kan findes i min hovedmenu, men jeg linker til dem på undersider. Er det så fordi søgemaskinerne ikke kan finde vej? Jeg har installeret et sitemap, som jeg linker til i bunden af siden. Er det nok, eller er der mere jeg kan gøre? Jeg har samtidig tilmeldt hjemmesiden på Google-webmastertool. (mener jeg det hedder) Eks: Søg på, "Find tatovør", på Google, så skulle www.tattoolounge.dk gerne dukke op højt oppe. (her går det fint, men den side kan også findes i min hovedmenu på siden) Eks: Hvis jeg så søger på "art factory tattoo rødovre", på Google.dk, så skulle den gerne finde denne side: http://tattoolounge.dk/art-factory-tattoo/, men det gør den ikke. Jeg vil mene at ovenstående side er søgemaskineoptimeret således at den i hvert fald skulle ranke rimelig højt. Jeg håber der er nogle kloge mennesker som kan hjælpe mig. På forhånd tak :-) Mvh. Christian |
Her alle de sider du har, som er i Googles index
Der er 223 resultater så der er da blevet indexeret en del sider :)
Er det alle dine sider?
- Alexander Baandrup Larsen