Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google indekserer ikke mine undersider på min wordpress hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har lavet en masse nye sider på min hjemmeside, som alle er søgemaskineoptimeret som jeg plejer. Men det lader til at søgemaskinerne ikke rigtigt vil indeksere dem.

Siden er bygget i Wordpress, og de sider jeg snakker om er ganske almindelige sider. Den eneste forskel er at de ikke kan findes i min hovedmenu, men jeg linker til dem på undersider.

Er det så fordi søgemaskinerne ikke kan finde vej?

Jeg har installeret et sitemap, som jeg linker til i bunden af siden. Er det nok, eller er der mere jeg kan gøre? Jeg har samtidig tilmeldt hjemmesiden på Google-webmastertool. (mener jeg det hedder)

Eks: Søg på, "Find tatovør", på Google, så skulle www.tattoolounge.dk gerne dukke op højt oppe.

(her går det fint, men den side kan også findes i min hovedmenu på siden)

Eks: Hvis jeg så søger på "art factory tattoo rødovre", på Google.dk, så skulle den gerne finde denne side: http://tattoolounge.dk/art-factory-tattoo/, men det gør den ikke. 

Jeg vil mene at ovenstående side er søgemaskineoptimeret således at den i hvert fald skulle ranke rimelig højt.

Jeg håber der er nogle kloge mennesker som kan hjælpe mig.

På forhånd tak :-)

Mvh. Christian

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:38
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:11

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:22

Majestic SEO siger hos mig at du kun har 11 dofollow links til din side, det kan godt være derfor. Sørg desuden for at få nogen deeplinks til nogen af de sider du vil have skal findes.

:: HDMI kabel ::

Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Skrevet kl. 14:59

Tak for svarene indtil videre. Jeg er ikke ekspert og forstår ikke helt alle de udtryk i skriver, men jeg vil helt sikkert prøve at undersøge det.

Jeg er meget interesseret i at vide om f.eks. Google har sværere ved at indeksere en side, hvis stien er længere? 

Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Skrevet kl. 15:01

Laust:

Majestic SEO siger hos mig at du kun har 11 dofollow links til din side, det kan godt være derfor. Sørg desuden for at få nogen deeplinks til nogen af de sider du vil have skal findes.

Hvad betyder dofollow og deep links, og hvad er det jeg kan gøre her for at optimere?

Det er den første side jeg har lavet, men jeg er selvfølgelig stadigvæk interesseret i at siden er bygget så optimalt som muligt. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:10

Christian Markedal:
dofollow

Et link som søgemaskinerne følger, et nofollow link er når man beder søgemaskinerne om ikke at følge linket. Fx. hvis man ikke ønsker at give sin link jucie :)

Christian Markedal:
deep links

Et link til en underside

------------------------------------------------------------------------

Hvis du vil sætte dig ind i SEO, kan jeg anbefale Thomas Rosenstands SEO-LEX

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:21

Christian Markedal:

Tak for svarene indtil videre. Jeg er ikke ekspert og forstår ikke helt alle de udtryk i skriver, men jeg vil helt sikkert prøve at undersøge det.

Jeg er meget interesseret i at vide om f.eks. Google har sværere ved at indeksere en side, hvis stien er længere? 

vis færre vil linke til på grund stien længere dog ingen ulempe normalt .

en lang stien kan være en lille fordel der kan stå ens kerne ord stå i stien det kan hjælpe siden en lille bitte smule op ad i google 

dog tæller de andre ting også afgørende 

• især links
  • social aktive 
  • laver lidt jævnligt på siden 
  • men der er 100 vis ting der tæller , hvordan din side vurderes af google

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:

Mikael christiansen:

det er noget af den laveste trustrank jeg har set en side have der skal arbejdes links og social markedsføring prøv tjek her http://www .seo mastering . com/trust-rank-checker.php 

Thomas Frost fra Webcoders.dk har forklaret her at det er en scam side (link bait).
http://www.amino.dk/forums/t/154198.aspx?PageIndex=2 

undskyld det vidste jeg ikke jeg sletter linket hurtigste muligt og jeg undskylder mange gange og jeg takker for den viden du gav videre , man kan altid blive klogere , for jeg troet ellers havde fundet et godt sted at tjekke min rank , men jeg lærte noget nyt idag at denne tjekker ikke er god nok

hermed sletter jeg lige linket 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)