Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt Logo program søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kender et gratis program hvor man kan lave et logo til en hjemeside gratis, det er bare til en hobby side. gerne i bestemte pixl mål

På for hånd tak

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:29

Brug evt. Aviary?

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 13:30

Gimp skulle vidst være "næsten" lige som photoshop. Ellers så investere penge i Photoshop det er genialt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31

www.logomaker.com er et af de mest anvendte programmer, til brug for et logo til de projekter man åbenbart ikke selv rigtig tror på og derfor ikke vil ofre noget på - og "bare" skal have et logo her og nu...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

www.logomaker.com er et af de mest anvendte programmer, til brug for et logo til de projekter man åbenbart ikke selv rigtig tror på og derfor ikke vil ofre noget på - og "bare" skal have et logo her og nu...

Ellers kan du jo evt. søge her på Amino, hvor vi er mange, der falbyder logoer til lavpris. Har set tilbud helt ned til kr. 300,-

Lige et par gode råd:

• Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke efter min mening, hvis man bare en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk, banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36

Asger:

Gimp skulle vidst være "næsten" lige som photoshop. Ellers så investere penge i Photoshop det er genialt :)

Logo bør laves som vektoriserede. Derfor er "broderen" til Photoshop, ILLUSTRATOR absolut det optimale at bruge i den forbindelse. Og ellers Inkscape hvis det skal være et gratis program

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 14:04

Hej, Der findes et bare hjemmesider som man kan lave hurtigt i og er gratis ;-o) Men det kommer an på hvad du skal bruge det til. og hvad slags kvalitet det skal være
Nogle af dem:

Top 5

1. - kortlink.dk/Casper-Hansen-LinkTip-1-/anfr 

2. - kortlink.dk/Casper-Hansen-LinkTip-2-/anfs 

3. - kortlink.dk/Casper-Hansen-LinkTip-3-/anfu 

4. - kortlink.dk/Casper-Hansen-LinkTip-4-/anfy 

5. -  kortlink.dk/Casper-Hansen-LinkTip-5-/anfz 

= De 2 bedste programmer =

1-  Photoshop

2. - Gimp 
..

Men det er letter og lave på de online programmer som jeg har linket til udover hvis du har erfaring med design og grafik.
Men Gimp er den bedste måde til at starte med.
Men det er gratis at bruge alle programmer  men du kan "hijacke" dem bare ved at tage billede med Klippeværktøj;-) og putter ind i paint og fjerne terns, men jeg vil heller betale for at støtte dem, jeg synes et er fair at nogle som har brugt tid til at lave en online logo maker;o)

Håber jeg kunne hjælpe

Med Venlig Hilsen

Casper Hansen! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)