Jeg har nu den glæde at kunne præsentere Jer for den seneste ændring på www.scorehawk.com Vi har fået Betbrain som partner og kan nu vise odds sammenligning fra 40 af de mest populære bookmakere samt betting exchanges, så du altid ved hvornår du får gode odds på en kamp. Sitet viser i forvejen livescore og omfattende statistik på stort set alle kampe fra 2. eller 3. division og op, så nu kan du finde de kampe du tror på og vurdere statistikken og sammenligne med bookie odds, så du ved hvad du bør have i odds på din betting exchange. Til højre for kampene er der 4 knapper, hvor den første åbner for statistik tilknyttet kanmpen. Hvis du åbner dette (for en ligakamp) vil du se omfattende statistik på den eksakte kamp, men hvis du f.eks. klikker på liga navnet på den øverste knap, bliver der endnu mere statistik tilgængeligt. Tip: Jeg gør selv det at jeg finder de kampe hvor odds er gode men hvor jeg har en klar ide om hvem der vinder. Jeg ser på "betbrain" hvilke odds jeg skal kunne kræve at få. og vædder 2 gange minimumindsats. Derefter slår jeg op i statistik for kampen under HT/FT og ser hvor mange kampe der bør ende Win/Win eller Draw/Win til favoritten. Hvis der er over 33% chance for et bestemt udfald og odds på dette er over 3.00 så vædder 1 gang minimumsindsats. Denne taktik har på en uges tid øget min konto med knap 200%. Sidst jeg præsenterede siden var enkelte utilfredse med at livescoredelen ikke lignede livescore.in, hvis man ønsker denne visning vælger man blot "show category" - jeg mener dog at kronologisk er et foretrække men det er valgfrit... Håber der er flere der vil bruge siden, nu da sæsonen er gået igang igen :o) God betting Mr. A
|
God side, men kan du ikke finde nogle reklamer med mere relation til dit indhold?
- Alexander Baandrup Larsen