Jeg er ved at søge patent på en lille opfindelse. Næste skridt er at få kontakt til en producent i Kina, som kan producere mit produkt. Materialeprisen (udelukkende stål) her i DK er ca. 2kr og det er ikke ligefrem raketvidenskab, at fremstille det. Idéen var, at få lavet en prøve serie på fx 50-100 stk og få sendt disse til Danmark for at tjekke og godkende kvalitet. Samtidig vil jeg bede producenten om en pris pr. stk. ved fx 30-50.000 stk. Er der nogle Amino'er, som skulle have ekspertise i produktion i Kina (Polen, Litauen eller hva ved jeg) eller måske ligefrem kender en sådan producent, som kunne være ideel for mig? På forhånd tak! |
Jeg har en ven der producere smykker i 2 slags stål, det koster stort set samme som i Kina, men du er så meget mere sikker på kvaliteten og den er ens HVER gang.
Til orientering laver man en form og afhængig af størrelsen kan der være lige fra 10 til 500 styk i en form og da det ikke er stålet der er "dyrt" men formen koster det stort set det samme for 50 eller 500
Smid en PM hvis du vil vide mere samt gerne info om produkt så skal jeg få en pris til dig en af de nærmeste dage da jeg skal ud på fabrikken alligevel.
Mvh
HH