Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til inkassosag - Advokatfirma eller inkassobureau

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har en sag med en kunde som desværre er endt ud i lidt af en pine.

De har skiftet direktør og vil derfor ikke stå indenfor den forpligtelse de har overfor os i forhold til kontrakten!

Jeg skal have noget hjælp til at føre sagen videre i retten.

Any good advice ?

Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  FÜRST Advokatfirma Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mike

Du skal være velkommen til at ringe tilo mig på 30863023, så kan vi snakke nærmere om sagen.

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Myself!

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Mit kontor og jeg kan også bistå, hvis det skal være. Send mig en E-mail med dit telefonnummer, så kan vi tage en uforpligtende samtale.

Mvh

Jørgen

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mike Valencia:
De har skiftet direktør og vil derfor ikke stå indenfor den forpligtelse de har overfor os i forhold til kontrakten!

Ud fra det du skriver kan jeg ikke se, om kunden har en indsigelse. Hvis det ikke er tilfældet, har du den mulighed at køre sagen som en inkassosag.

Det er HornskovVindberg flinke til at hjælpe med, hvis de tror på sagen.

Fra Køge
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Problematikken for mig ligger i at de har gjort indsigelse da de mener sagen er afsluttet, men vi står med en hjemmeside og et programmeret system samt underleverandører der er betalt.

Dvs. som jeg ser den skal den direkte videre, jeg skal bare bruge hjælp/rådgivning til at tage næste skridt.

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Da de har gjort indsigelse mod dit kravs eksistens, er du i min optik henvist til at føre sagen videre ved domstolene.

Med udgangspunkt i Retsplejelovens regler om værneting, vil du skulle indlevere stævningen ved sagsøgtes hjemting (medmindre I har aftalt andet værneting i jeres kontrakt). Derefter forkyndes stævningen for sagsøgte, og sagen begynder så at gå sin gang.

I den stævning du skal have udarbejdet, skal du have gjort dig klart hvem det er du sagsøger (husk CVR.nr), hvilken påstand du vil nedlægge (det kan nogle gange være svært at opgøre kravet præcist), have en sagsfremstilling (der er en så objektiv som mulig gennemgang af sagens historik), dine anbringender (de punkter hvorpå du støtter din sag om at du skal have dine penge), hvilke vidner du vil indkalde (om nogen), dine bemærkninger til hvordan du mener sagen skal behandles af retten, samt hvilke bilag du kan skaffe, der støtter din sag (E-mails, kontrakter, brev, fakturaer etc.)

Som tidligere skrevet, hvis du ønsker professionel bistand, så giv mig besked, og mit kontor og jeg skal gerne kigge nærmere på din sag.

Mvh

Jørgen

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en kedelig sag!

Tag evt. et kig på Aminos nye projekt, Agera: http://www.agera.dk/advokat

Der kan du få et par tilbud på at få en advokat til at køre sagen for dig. Hvis det viser sig at være en almindelig inkasso-sag kan du også få hjælp derinde.

Ønsker dig alt held og lykke med at få dit tilgodehavende hjem.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike Valencia:

Jeg skal have noget hjælp til at føre sagen videre i retten.

Any good advice ?

Jeg sidder til daligt i bygning sammen med disse fyre: http://www.nemadvokat.dk/ og har selv lige kastet en kringlet inkassosag op til dem. Den håndterer de rigtig godt.

Kan bestemt give dem min anbefaling. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)