Hej Amino, Jeg er en dreng på snart 14 år der går med tanken om at anskaffe mig nogen gamle computere som folk måske alligevel bare skulle have smidt ud også lave et service tjek på dem for at se om de dur osv. Og evt. opgradere eller lave dem. Tror i at det ville være noget jeg kunne tjene på? Jeg ville gerne ende med at tjene omkring 1500 kroner om måneden da jeg virkelig er træt af mit Avis job. Så det ville være luksus og komme af med det, men stadig tjene lidt penge.. |
Hej
Jeg synes det er en god måde at tænke på og at du gør hvad du kan for at komme væk fra et job som ikke har din store interesse, så jeg synes da du skal prøve det af, selvom det kan jo være svært at gøre opmærksom på dig selv at du tilbyder den service.
Mht. behov, så tænker jeg at vi lever i et "smid ud samfund" hvor en ny computer kan købes for ikke mange penge og hvor du samtidig får en masse ekstra nyt med, så hvis en computer går i stykker, så tror jeg desværre mange har en tendens til bare at købe noget nyt, men du kan jo prøve det af i nogle måneder og se om det lykkes og hvis det så ikke gør kan du nok relativt nemt få et arbejde igen med aviserne.
Held og lykke med det.