Kære Aminoer Jeg går lidt og flirter med tanken om, at sælge min webshop. Så mit spørgsmål er: Hvordan værdisætter jeg min webshop med dropshopping?
Casper |
Jeg lytter lige med her :-)
Kære Aminoer Jeg går lidt og flirter med tanken om, at sælge min webshop. Så mit spørgsmål er: Hvordan værdisætter jeg min webshop med dropshopping?
Casper |
Så må vi håbe, at jeg får nogle svar. :) |
Hvis der kommer et svar vil jeg gerne have en notifikation på Amino startsiden :) - Alexander Baandrup Larsen |
Hvad ligger avancen på ? Så kan jeg sige dig, hvad jeg turde byde :) |
Next.....du kan vel ikke byde udfra du kun får avancen at vide, du skal vel også vide omsætningen? Vh Jimmi |
Hej Jimmy. Mange køber ud fra antal måneder X omsætningen. Så gælder det bare hvor mange måneder de vil skyde efter projektet :) |
Ja det ved jeg og så er det ikke kun nok at vide hvad avancen er ;-) |
Jeg tænker, at der virkelig også må være mere til end bare avancen. :) Hvad med alle ens arbejdstimer, man har lagt i den? Hvad den har kostet fra designerne? Hvad den omsætter per måned? Hvor vellidt den er af kunderne? (Heri også goodwill) Om den klarer sig godt på adwords og SEO? Osv osv. Er det slet ikke ting, man kan sætte en pris på, når man værdisætter? :) |
Hej Casper Jeg tror ikke du finder nogen der vil betale dine lærepenge. Er der tale om en optimeret forretning med proof of concpet og proof of business? Eller er det et hobbyprojekt med et hav af børnesygdomme som har taget alt for meget af din tid? Med mindre det er det første og alt er serveret på et sølvfad tror jeg ikke at du skal regne med mere end 10.000 |