Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nye udfordringer i KBH

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

Der skulle vel ikke være nogle af jer der mener de lige kunne bruge en smilende, engageret ogkreativ medarbejder?

Jeg har bopæl i KBh, mangler bare et job der lyder tilpas tiltrækkende til jeg vil flytte hele min base til storbyen og tage de nye udfordringer det bringer.

Anyone? :)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:45

Lucca Kjær Sørensen:
smilende, engageret ogkreativ medarbejder?

- til hvad.... undskyld mig, men kan ikke se om du er skopudser eller key account manager Skype-Wink

så kommer der nok lidt mere svar...

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Fra  Look-A Skrevet kl. 14:49

jamen jeg kan både lave hjemmesider og grafiske elementer. Så det kunne være fedt evt. i den genre. Drømmejobbet ligger dog indenfor fotografi :)

Men ellers er jeg frisk på lidt af hvert. Har erfaring som sælger også så det er nok de 3 retninger :)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:58

Lucca Kjær Sørensen:
Har erfaring som sælger også

Undskyld jeg går dig i bedet, men sælger i butik, kiosk eller som salgskonsulent..!

Sender dig lige en mail...

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Fra  Look-A Skrevet kl. 15:10

Min erfaring er som salgskonsulent :) Ville ikke sige min tid på sunset har givet mig meget salgserfaring, men tilgengæld lærte jeg en masse om at omgåes kunder og være præsentabel :)

Men som sagt søger jeg udfordringer, så kan da godt være frisk på noget butik/bar, har bare ikke nogen egentlig erfaring. 

Mange tak for brevet, det ser spændende ud :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)