det kunne være en ide du havde skrevet mere i tråden om koncept
du kunne lade andre se siden og motivere dem til at skrive deres mening
du kunne ligge mere op til debat i tråden
mange af de spurgte ting over pm kunne sikkert være skrevet i tråden
Tak for svaret!
Kan jeg evt. lave et nyt indlæg, og så have nogle af de nævnte ting med i indlægget? :-)
- Jonathan
min erfaring siger mig jo mere det ligger op til debat og der er indhold fra tråd starter af og ikke kun beder om pm ,må jeg sige det er en del færre låset af den type der ligger op til debat og er indhold i indlægget
dog tænk grundigt over det hvordan du laver indlægget igen , vis du gør det
jeg er ej amino.dk support , men det er min egen mening hvad jeg tror der kan forbedres så det ikke låses igen ,
måske svare amino.dk support osse i denne her tråd når de ser dit - mit indlæg måske siger de jeg har ej forstået korrekt eller jeg forstået det korrekt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
det kunne være en ide du havde skrevet mere i tråden om koncept
du kunne lade andre se siden og motivere dem til at skrive deres mening
du kunne ligge mere op til debat i tråden
mange af de spurgte ting over pm kunne sikkert være skrevet i tråden
Tak for svaret!
Kan jeg evt. lave et nyt indlæg, og så have nogle af de nævnte ting med i indlægget? :-)
- Jonathan
min erfaring siger mig jo mere det ligger op til debat og der er indhold fra tråd starter af og ikke kun beder om pm ,må jeg sige det er en del færre låset af den type der ligger op til debat og er indhold i indlægget
dog tænk grundigt over det hvordan du laver indlægget igen , vis du gør det
jeg er ej amino.dk support , men det er min egen mening hvad jeg tror der kan forbedres så det ikke låses igen ,
måske svare amino.dk support osse i denne her tråd når de ser dit - mit indlæg måske siger de jeg har ej forstået korrekt eller jeg forstået det korrekt
Okay - mange tak for svaret igen, om det så er korrekt eller ej! :-)