Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket progam kan du anbefale til udsendelse af nyhedsbrev ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil nu os anbefale Ubivox som vi flittigt bruger.

Mvh

Christopher

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger kun mailchimp.

Men man kan bruge mange forskellige løsninger. Jeg vil blot råde folk til ikke selv at kode noget og udsende fra sin egen maskine/server. Og ej heller udsende fra en Wordpress eller anden CMS.

Find et system som Mailchimp, sæt dig godt ind i det, og du vil spare massere af tid på teknik m.v.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger GetResponse.com som er let at arbejde med samt har avancerede features hvis du skal teste etc. Er fuldt ud tilfreds efter at have brugt det et år

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

  • Ubivox er gode på prisen og leverer også rigtig godt i indbakken. Deres system er bare ikke 100% effektivt opbygget og har nogle store mangler imo. Det er max ærgeligt, men jeg synes de har bygget deres system helt forkert op.

Hvis du har et par ledige minutter til at ridse de største udfordringer, du ser, op i en e-mail til mig (david snabel-a ubivox punktum com), vil jeg meget gerne høre dine input til hvordan vi kan gøre det bedre. Vi får generelt ros for brugervenlighed, men alt input er meget velkomment - det er jo den eneste måde hvorpå vi kan gøre det bedre. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

  • Mailchimp er klart det bedste at sende med, så længe du ikke gør dig affiliate marketing. Systemet, stats og leveringen er det bedste jeg har set indtil videre.
  • Ubivox er gode på prisen og leverer også rigtig godt i indbakken. Deres system er bare ikke 100% effektivt opbygget og har nogle store mangler imo. Det er max ærgeligt, men jeg synes de har bygget deres system helt forkert op. 
  • Mailplatform har nogenlunde samme leveringsrate som Ubivox, men deres system er nemmere at arbejde med, dog ikke lige så godt som Mailchimp.

Super godt svar, skal ikke bruge det til affiliate marketing, virker som om du ville vælge Mailchimp :o)

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Mailchimp er rigtig godt :-)

Hvad er det du især godt kan lide ved det ?

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ud som om det er Mailchimp og Ubivox, der er mest i spil samt mailplatform og getresponse.com.

Er der nogen der har erfaring med Campaignmonitor.com ?

Iøvrigt, tak for gode inputs !

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har fået flere kunder fra campaignmonitor - men ring for yderligere.

mit mobil er 42 555 555

kim

Fra Vanløse
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mailchimp er rigtigt godt og som sagt, hvis du ikke sender affiliate ud, så er de også flinke.
Har brugt de fleste store, icontact, mailchimp, vertical response m.m.

Forskellen med disse er altså ret små - det handler nok mest om pris.

Med din lille base så gør det helt sikkert ikke den store forskel.
Ellers kan du ringe til mig - vi kan hjælpe med opsætning af professionelle templates der overholder alle regler samt igennem vores samarbejde med en af de største udbydere, nogle virkelig gode priser og adgang til os danskere der kender systemet ud og ind :)

Tel: 27 57 86 67 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mig selv af Mailchimp og synes dette er super effektivt og nemt at benytte.

I tidligere job, havde jeg for en kunde dialog med Ubisoft, som absolut virker som en kompetent email-partner.

Så som der tidligere blev skrevet, så er der mulighed for at støtte den danske (Ubisoft), eller giganten Mailchimp.

Mvh 

Mads

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)