Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket progam kan du anbefale til udsendelse af nyhedsbrev ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Skal til at have gang i at udsende nyhedsbrev. Er der nogen af jer der har erfaring med flere forskellige programmer og hvad kan/kunne I godt lide ved de forskellige ?? Jeg roder lidt med Mailchimp og har kig på Ubivox eller Campaignmonitor.

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kun prøvet mailchimp.
Det jeg har erfaret er:
- Nemt at bruge, oprette lister og kampagner
- Nemt at intigrere på f.eks. Wordpress sider
- Nemt at sætte bekræftelsesmails osv. op

Har ikke rigtig noget negativt at sige. Har heller ikke brugt set selv særlig meget, men har sat det op for 5-6 stykker nu :)

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal jo ikke sende alle vores gode penge til det store udland, så jeg vil da lige byde ind med et dansk system: https://www.ubivox.com/

Det skal siges at jeg kun har haft rodet med deres demo, men den var meget overbevisende. Et system der er værd at kigge nærmere på.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for anbefalingen, Allan! :)

Vi har særligt fokus på vores editor, som vi mener gør det let og overskueligt for selv ikke-tekniske brugere at lave et nyhedsbrev, som fungerer, og er til at gå til for modtageren. Ofte drukner både arbejde og budskab i design og opsætning, og for modtagerne er indholdet jo det vigtigste. Det har vi haft fokus på i vores udvikling af produktet. 

Har du spørgsmål, som ikke er besvaret på websitet, så skriv endelig - enten her, eller per e-mail. 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke selv arbejdet med MailChimp, men jeg kender flere, der synes, at det er et rigtig godt system.

Der hvor jeg arbejder, bruger vi Emailvision. Det er et godt systemt med en masse funktioner - det har vi brug for, fordi vi som regel sender ud til mere end 30.000 modtagere. De mange funktioner kan godt gøre brugerfladen lidt rodet, men man finder hurtigt ud af, hvad man skal bruge, og når man har vænnet sig til det, så fungerer det rigtig godt.

Hvor mange mail skal du sende, og hvor tit? Hvis du er helt nystartet og ikke har en kæmpe mailingliste endnu, så tror jeg næsten Emailvision vil være overkill. Men et system som MailChimp kunne være fint (jeg kender ikke til funktionerne i de andre systemer).

Venlig hilsen

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Foreløbig har jeg kun 60-70 stk jeg sender til, men vil gerne have langt flere end det regner med at sende "Når jeg har noget på hjertet" 1-2 gange om mdr. Ubivox ser ganske som I siger ud til at være ret innovativt og grafisk let overskueligt. Har starter tråden i håb om, at der var en der havde skiftet fra et system til et andet; Og hvad synes du så der er nemt ved det nye contra det gamle. 

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
  • Mailchimp er klart det bedste at sende med, så længe du ikke gør dig affiliate marketing. Systemet, stats og leveringen er det bedste jeg har set indtil videre.
  • Ubivox er gode på prisen og leverer også rigtig godt i indbakken. Deres system er bare ikke 100% effektivt opbygget og har nogle store mangler imo. Det er max ærgeligt, men jeg synes de har bygget deres system helt forkert op. 
  • Mailplatform har nogenlunde samme leveringsrate som Ubivox, men deres system er nemmere at arbejde med, dog ikke lige så godt som Mailchimp.

Jeg er ved at forsøge mig med et par udenlandske, som jeg kan vende tilbage med.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan se en video af, hvad vi kan tilbyde på www.mailplatform.dk - forsiden.

Men mere interessant er måske vore mange artikler, hvor du kan læse om hvad der er vigtigt. Artiklerne er skrevet som pressemeddelelser og forsøger en så objektiv vinkel som muligt, f.eks. denne: http://mailplatform.dk/artikler-presse/sma-og-mellemstore-virksomheder-mangler-at-tage-email-marketing-seriost/

Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mailchimp er rigtig godt :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mailchimp er absolut udemærket, men har du mange modtagere hos danske ISP'ere, f.eks. TDC, er det en fordel af have en lokal aktør, som faktisk gør noget aktivt der.

funktionalitetsmæssigt er vi absolut lige så fornuftige ... www.mailplatform.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)