Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords og maps

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg vil høre om der er nogen der er ekspert i at få lagt nogen søgeord ind på google adwords og maps

Jeg har intet forstand på det så skal have lidt hjælp. Hvordan gør man ? og skal man betale sig fra at få det gjort af en der ikke laver andet ?

Mvh Lars

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:33

vespa:

Hej Aminoér

Jeg vil høre om der er nogen der er ekspert i at få lagt nogen søgeord ind på google adwords og maps

Jeg har intet forstand på det så skal have lidt hjælp. Hvordan gør man ? og skal man betale sig fra at få det gjort af en der ikke laver andet ?

Mvh Lars

Ja, der findes masser af eksperter - gode som dårlige. 

Nogle eksperter har dog deres kerneområder, hvor de er ekstra dygtige. Så fortæl hvilken side det drejer sig om, at du vil få bedre svar.

Det kan ofte betale sig, at få sig betalt hjælp til AdWords m.m. Men det er jo ikke sikkert - igen vil et link til den aktuelle hjemmeside give flere konkrete svar.

Mvh.

Johannes

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 19:43
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allright!

Der er i hvert fald i rigtig god idé med Google Places/ maps. Ligeledes burde du kunne opnå succes med AdWords - men igen, kommer det også lidt an på kvaliteten af din hjemmeside.

Google Places er relativt nemt at gå til - det kan de fleste finde ud af. Hvis du betaler en for oprettelsen så sørg for, at det kun er en engangsydelse, der ligger i niveau max 500-1000 kr.

Google AdWords er lidt mere avangeret og her er priserne lige så forskellige som udbyderne. Men hvis du fx. har et estimeret AdWords budget pr. mdr. på 3.000 kr., så regn med 1000 kr. til AdWords bureauet og 2000 kr. til Google. Og sørg for, at alt AdWords, places og andre Google produkter bliver lavet i din egen Google konto, så du dermed har 100% gennemsigtighed og ejer alt materiale lavet i din konto.

Og 3000 kr. pr. mdr. er et meget godt bud her i starten. Igen kommer det an på hjemmesiden, dine forventninger og mål, hvor stort geografisk område du gerne vil dække m.m.

Spørg også et eventuelt kommende bureau om en kupon til Google AdWords opstart. Dem kan bureauer skaffe i mange forskellige størrelser. Pt. har vi fx. både kuponer på 400, 650 og 1200 kr. - til opstart af nye kunder.

Håber ovenstående gav lidt info!

Johannes 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)