Hej alle, Er det kun mig eller synes jeg det kunne være smart med en lille Chat nede i højre hjørne hvor man kunne chat med andre på Amino . Så man kunne snakke om ting og sager så det ikke kun behøver og forgå i en debat, eller er det bare mig ? Jeg synes du kunne være sejt. Dette er bare et mening .
Ja en livechat en lille box nede hjørnet, hvor man kan diskutere om forskellige ting Det kunne være dejligt. uden det skulle indgå spam eller kritik eller mobning :)
jeg tror han mener en live chat. Vil mene behovet er begrænset da folk bruger facebook, skype, msn osv. :)
Hvis det kom og hvis det blev populært ville det måske dræbe Amino. Hvis folk bare spørg i en lukket chat frem for i åben debat ville andre iværksættere ikke få glæde af det gode svar...
Men så må man sætte regler for det. og hvis det ikke blive accepteret kan de blive udlukket for chatten.
Hvilke regler vil du sætte for det? Hvis der kommer en livechat tror jeg da bestemt at forummet slet ikke vil være så aktivt, som det er lige for tiden.
jeg tror han mener en live chat. Vil mene behovet er begrænset da folk bruger facebook, skype, msn osv. :)
Hvis det kom og hvis det blev populært ville det måske dræbe Amino. Hvis folk bare spørg i en lukket chat frem for i åben debat ville andre iværksættere ikke få glæde af det gode svar...
- Alexander Baandrup Larsen
Tror Alexander har en pointe der. Og ellers har vi Skype, Messenger mv... Så nej tak til Amino-chat herfra
Jeg mener at man diskutere om andre sager end man må / kan i debat forum. Det kan jo være alt fra toiletpapir slut til hjælp til noget. Jeg synes bare at man kan kunne skrive med hinanden live uden at det skal forgå i flere opslag. Selvom man kan bruge Skype,msn eller noget andet. hvis man brugte livechat ville det også være flere online for så kan man chatte istedet for at gå væk fra Amino og bare chatte selv på msn,skype, eller noget andet. Jeg har bare et forlsag / mening om at det kunne være godt . btw. Regler - Regler synes at det ikke skal handle om noget som man kan tjene penge på , eller hjælp og salg. det skal bare være en helt almindelig fælles chat, uden man behøver og oprette en debat for at snakke med andre folk. Selvom jeg godt ved det er private besked men det virker ikke lige så attraktivt som en livechat
Jeg mener at man diskutere om andre sager end man må / kan i debat forum. Det kan jo være alt fra toiletpapir slut til hjælp til noget. Jeg synes bare at man kan kunne skrive med hinanden live uden at det skal forgå i flere opslag. Selvom man kan bruge Skype,msn eller noget andet. hvis man brugte livechat ville det også være flere online for så kan man chatte istedet for at gå væk fra Amino og bare chatte selv på msn,skype, eller noget andet. Jeg har bare et forlsag / mening om at det kunne være godt . btw. Regler - Regler synes at det ikke skal handle om noget som man kan tjene penge på , eller hjælp og salg. det skal bare være en helt almindelig fælles chat, uden man behøver og oprette en debat for at snakke med andre folk. Selvom jeg godt ved det er private besked men det virker ikke lige så attraktivt som en livechat
- Casper Hansen
Kan abre ikke se hvorfor en chat skal gavne Amino? Det eneste det gavner er at det giver en minimal mere realtid's respons frem for et indlæg. Du vil se flere spørgsmål og emner blive blandet sammen i den chat og det hele vil blive noget rod.. Skal man så samtidigt holde styr på trolls og andre folk der laver tråde og svare på tråde på amino som ser Amino Chat som en god mulighed og fortsætte på, så tager det simpelthen for meget adminstration og for lidt gulerod til folket.