Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks til forsiden ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Jeg har en hjemmeside, som handler om et stort overemne, som så har en masse underemner.
Når jeg nu skal til at lave backlinks på min hjemmeside, hvor skal jeg så gøre det til ?

Trækker det hele min side op at der er backlinks til en fx forsiden?

Håber at det var til at forstå ?

MVH Martin :) 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:36

Hej Martin

Der er masser af eksempler på, at man har et site med en lang række artikler, som trækker meget mere trafik og har en højere PR end forsiden. 

Jeg tror, du skal gøre det, så det giver mest mening for brugerne. Hvis du har et site til frisører, så kunne du lave linkbuilding til det brede søgeord frisør til forsiden. Hvis du så har 20 undersider om shampoo, så laver du en landingspage (underforside) om shampoo og laver din linkbuilding om shampoo til denne underforside. Hvis du så har en side om shampoo med honning i, så laver du linkbuilding om søgeordet "shampoo med honning" til denne specifikke side. 

På hver underside kan du så også lave links til dine øvrige sider. For de 20 undersider kan du så både lave links til de 19 andre undersider om shampoo, men også til din underforside (shampoo) og til din forside (frisør). 

På denne måde kan du skubbe linkjuice rundt mellem dine sider. 

Selvom du tænker stort med mange søgeord, så vil jeg anbefale dig, at du fokuserer på 1-3 søgeord først. Når du så har resultater på dem, så begynder du at koble flere og flere søgeord på. Hvis du breder dig over for mange søgeord, så kommer du til at ranke halvgodt på mange søgeord, men det giver ikke nogen penge, da du skal i top 10 for overhovedet at få trafik på de søgeord og i top 3, hvis du vil begynde at tjene gode penge. 

Jeg håber, at det gav nogen mening :) 

Mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:10

ja det trækker hele siden op både links forsiden og undersider begge ting giver noget

jeg ville satse meste på forsiden , men også sørge for lidt ril undersiderne

jeg ville satse på begge ting lidt større del hovedsiden links til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 17:34

Jeg kan godt hjælpe dig med backlinks, kontakt mig via gb

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:56

Jeg ville klart sørge for at sprede linksne, så du også har links til undersiderne. Hver underside er jo en indgang til din hjemmeside, og hvis hver indgang har et par links vil du også ranke (lidt) højere på netop de søgeord. Selvfølgelig er det også vigtigt med links til forsiden, men hvis du har et par særligt gode sider du gerne vil have folk ind på, så link også til dem. Måske 70/30 ratio

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 23. Dec 10
Skrevet kl. 16:50

Mange tak for jeres svar :)

Min ide er at jeg vil blive fundet når folk søger på mine underemner.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 07:44

Hej Martin

Det er nok en god ide at du spreder din linkbuilding lidt

sa du bade linker til din forside samt til udvalgte undersider

Billige seo pakker

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 09:10

Du kan evt. bruge den her automatiske linkbuilder, du får 1000 gratis backlinks som du selv bestemmer achortext på. Jeg synes selv det ser ud til at virke, hvis du bruger mit link får jeg også 1000 gratis backlinks ellers fjerner du bare affiliate koden - http://247backlinks.info/?bonus=39392

Du kan købe extra backlinks bagefter til 0,001$ pr styk.

Tilmeldt 23. Dec 10
Skrevet kl. 09:49

Ja jeg vil prøve at sprede min links lidt og se hvad der sker. Mange tag :)

Laust:

Du kan evt. bruge den her automatiske linkbuilder, du får 1000 gratis backlinks som du selv bestemmer achortext på. Jeg synes selv det ser ud til at virke, hvis du bruger mit link får jeg også 1000 gratis backlinks ellers fjerner du bare affiliate koden - http://247backlinks.info/?bonus=39392

Du kan købe extra backlinks bagefter til 0,001$ pr styk.

Hej Laust - Jeg vil meget gerne bruge dit affiliate linkk, så du også får en bonus :) 

Jeg er bare bange for at det vil skade min hjemmeside på længere sigt ? Hvad siger i andre ? 
MVH Martin
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 09:55

Martintb:
Jeg er bare bange for at det vil skade min hjemmeside på længere sigt ? Hvad siger i andre ? 

Så havde jeg nok købt 100.000 backlinks og rettet dem mod konkurrentens hjemmeside. Jeg er overbevist om at de i værste fald er værdiløse. Linksne er ikke af særlig god kvalitet, men tilgengæld bestemmer man selv anchortext.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)