Jeg har brug for at få oprettet en velkomst side med grafik på en af mine nyoprettede Facebook sider.
Hvis du kan gøre det for mig, så vil jeg godt kvittere med en anden Facebook side ---> fedt fedt fedt
Ja fra filmen Klovn :) Den har daglige nye likes, og jeg oprettede den før i tiden for at se om den kunne blive til noget. Den har med tiden vokset sig større og større.
Hvis der kommer en Klovn The Movie 2, som der jo er mange rygter om så kan den blive en lille guldmine til en affiliate site eller andet.
Jeg betragter derfor ikke dette som et salg, men bare en tjeneste udbytning
Det kan også sagtens være, at jeg bare har total fejlvurderet, og at en Facebook side på 1623 fans ikke er meget værd.
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det kan ikke betale sig at få en velkomstside længere. Timeline bliver indført d. 30 marts på ALLE facebooksider, og derefter er det ikke længere muligt, at bestemme hvor brugerne skal lande henne. De lander alle sammen på væggen.. No matter what.
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Det kan ikke betale sig at få en velkomstside længere. Timeline bliver indført d. 30 marts på ALLE facebooksider, og derefter er det ikke længere muligt, at bestemme hvor brugerne skal lande henne. De lander alle sammen på væggen.. No matter what.
Jeg vidste godt at Timline kom, men ikke at ALLE landede på væggen. Hmm. Tak for det
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Du kan altid lave et coverbillede med en pil der peger ned på fanen, og bede dem om at gå ind på den - selvom der dog ikke er så meget velkomst over det.. Men hvis det er meget vigtigt at folk skal ind på den, så ville jeg i hvert fald anbefale denne metode.
Du kan altid lave et coverbillede med en pil der peger ned på fanen, og bede dem om at gå ind på den - selvom der dog ikke er så meget velkomst over det.. Men hvis det er meget vigtigt at folk skal ind på den, så ville jeg i hvert fald anbefale denne metode.
- Jonathan
Der er regler om at du ikke må henvise brugere med coverbilledet. Det vil sige ingen pile til Synes godt om og Del - og for at pege på en app, skal pilen også pege mod enten like eller del.. og det bliver facebook ikke glad for :-)
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk