Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google analytics, har du styr på det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello!!

Er begyndt er studere lidt nærmere på mit analytics. Har før bare brugt det til at se antal kliks, sidevisninger osv, men nu vil jeg gerne ha optimeret siden lidt, ud fra nogle af tallene.

Jeg skal have hjælp til nedenstående information:

http://cl.ly/1q1T0K45423Z1z173J0u

Skal det virkelig forstås sådan at 52% lukker siden ned inden for 10 sekunder, og 25% hopper videre til en af mine andre faner inden for 10 sekunder?

For så skyldes det nok den video jeg køre på forsiden IKKE er et hit.

www.NordicRace.dk

På forhånd mange mange tak!

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:53

Ingen der vil byde ind?

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:03

Det kan bestemt ikke din videos skyld Yes

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:08

Virker bare helt vildt underligt at 27% er på siden fra 60-600 sekunder, og så er der 52% som er der under 10 sekunder.

Kan man ikke forestille sig at lyden genere en masse brugere, som så straks lukker siden ned?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:25

Jonas:
Kan man ikke forestille sig at lyden genere en masse brugere, som så straks lukker siden ned?

Spot on! 

Det spiller helt sikkert en kæmpe rolle - Der er ikke noget i vejen med videoens lyd side, men den er meget på og intens så hvis man liiige lure siden mens man er på job, og højtalerne står sat til at man kan høre om der tikker mail ind nede ved kaffe automaten såå :-)

Man forventer jo ikke der vil være lyd, på samme måde hvis man sidder og høre musik for fulde hammer og video lyden starter og man går i panik, for at rede sine ører.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)