Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter ide i dag nr 3.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Der er rigtig mange par der kommer fra Iran, Irak, Pakistan osv der har voldsomme problemer i parforholdet.

Jeg har flere venner par som er ikke danskere og overvejer at få hjælp, men de tør ikke da de er bange for at blive misforstået af en dansker. Nu er jeg jo ikke en hel dansker så måske har jeg en chance?

Tilbage til parforhold.....

Det største problem er at den partner er har fået er ikke selvvalgt partner.

Som regel er det en partner som far eller mor har fundet til en.

Problemer i sådan et forhold er gigantiske. Ikke blot kulturelle, religiøse og personlig, men der er et stort problem , der er mangel på kærlighed.

Mange partnere bliver afhængige af hinanden , kommer til at holde af en osv. Særligt kvinder finder tryghed i manden, men er man lykkelig uden kærlighed, er man lykkelig i at leve som partner i frivvilig tvang ægteskab, og når konflikterne opstå uden at der er en mulighed at løse disse, da man har ikke de rigtige redskaber til dette?

Som parterapeut overvejer jeg stærkt at åbne et nyt koncept der hedder parterapi til ikke danskere?

Men hvad skal hjemmesiden hedde?

www.parforhold til ikke danskere.dk? heeelp?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du vil være parterapeut for parforhold der bygger på tvangsægteskab?

Har aldrig hørt om det koncept før! Tror at det er et meget tabubelagt område at stå frem og fortælle om sine problemer i et sådant forhold!

Men uden tvivl mangler der mere rådgivning til personer som er fanget/ikke er lykkelige i et sådant parforhold, og ikke ved hvor de kan henvende sig!

Tror det vil en blive en stor udfordring at få både mand/kone til at gå til et typisk parterapi forløb, men kunne være et spændende koncept!

Ang. hjemmesidenavn, er der jo mange muligheder, ta det du synes om, og som kommunikerer dit budskab bedst muligt!

vh. Rene'

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

nej lige præcis.... nu åbner jeg aldrig nogensiden virksomheder som er i forvejen.....:)

ja tabu betlagt og fordi at der er såååå mange her i dk der har problemer!og de ved ikke hvor de skal går hen!

Ja men hvad synes i? Hvad navnet skal være? i må gerne komme med nogle forslag

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)